آماده سازی گلزار شهدای کرمان

در آستانه چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، عملیات عمرانی و زیرساختی گلزارشهدای کرمان در دست اجرا است.

فرماندار کرمان گفت: با همت شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان کار‌های امسال طبق برنامه در حال انجام و تاکنون اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.

علی بابایی افزود: در زمینه تامین کمبود آب بهداشتی، مخزن ذخیره با ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب در دامنه کوه صاحب الزمان (عج) در حال ساخت قرار دارد و تا قبل از مراسم بزرگداشت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلو ولت، ۲ هزارو ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، یکهزارو ۴۰۰ متر روشنایی با چراغ ال. ای. دی در مسیر رینگ کمربندی منتهی به گلزار تا امروز انجام شده و چهار دستگاه پست برق نیز به منظور پایداری شبکه در حال احداث است.

بابایی با اشاره به برودت هوا در ایام سالگرد و نیاز مبرم به دستگاه‌های گرمایشی، همچنین نیاز موکب‌ها و آشپزخانه‌ها به گاز شهری گفت: در ماه‌های اخیر نزدیک به ۹۰۰ متر شبکه گازرسانی و نصب ۱۸ علمک گاز در مجموعه پردیسان قائم (عج) اجرا شده است.

فرماندار کرمان در مورد آماده سازی پارکینگ و خدمات زیباسازی نیز گفت: با مساعدت موقوفات آستان قدس رضوی و برای رفاه حال زائران، مساحت پارکینگ مجموعه پردیسان از ۱۷ هزار مترمربع طی پارسال به بیش از ۵۰ هزار مترمربع توسعه یافته و پارک سوار در مجاورت پارکینگ با ظرفیت پارک ۱۰۰ دستگاه ون آماده سازی و مقرر است زائران بعد از پارک خودرو‌های شخصی در محل پارکینگ، با استفاده از خودرو‌های عمومی ون به گلزار شهدا و سایر نقاط مجموعه پردیسان قائم منتقل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار