عملکرد معاونت جوانان هلال احمر قزوین ۴۰ درصد رشد داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: عملکرد معاونت این جمعیت در حوزه کار‌های ابلاغی و ابتکاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۰ درصد رشد مثبت همراه بوده است.

حسین خویینی مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: عملکرد معاونت جوانان نشان می‌دهد که هلال احمر قزوین در شعبات و دفاتر نمایندگی استان توانسته در زمینه‌های مختلف موفق عمل کند و اقدامات شایسته‌ای از خود برجای بگذارد.

وی افزود: هم اکنون ۱۲ کانون جوانان، ۱۰ کانون دانشجویی، هشت کانون طلاب، ۶ کانون روستایی، ۹ تیم سحر، ۱۰۰ کانون دانش آموزی، ۵۵ کانون غنچه‌ها و ۱۵۰ کانون در حوزه دادرس در استان فعالیت دارند که مهمترین اقدامات آن‌ها در حوزه آموزش، امداد و خدمات بشر دوستانه است.

خویینی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین با برگزاری طرح ایمنی و سلامت نوروزی، اجرای مجموعه برنامه‌های فرهنگی، پیشگیری از اعتیاد محله در پارک‌های حاشیه شهر و در محلات کم برخوردار، برگزاری کارگاه‌های حمایت روانی در بلایا به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه، اجرای طرح پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، اجرای طرح ملی آمران سلامت، اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت (شوق رویش)، اجرای طرح ملی دادرس، طرح درختکاری، برنامه‌های کتابخوانی و صد‌ها عنوان برنامه‌های مختلف در ۲ ساله گذشته و سال‌های آینده سعی داشته نوع نگرش را در کسانی که در این برنامه‌ها مشارکت داشته‌اند به زندگی تغییر دهد.

این مسئول در ادامه به ظرفیت نیرو‌های جوان اشاره کرد و گفت: وجود این نیرو‌های با نشاط، با انگیزه، طالب علم و حقیقت و دغدغه‌مند بستری را فراهم می‌کند تا بتوانیم در جمعیت هلال احمر استان قزوین از این نیرو‌های جوان و با انگیزه به درستی استفاده کرده و در راستای خدمات بهتر به شهروندان گام برداریم.

برچسب ها: هلال احمر ، طرح پویش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار