اعتراف به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران از کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد.

 سرهنگ کیانوش نظری  سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت خودرو‌های سواری در محدوده اتوبان" کاظمی" تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌های اکثرا پراید که در مناطق خلوت و بدون نور کافی پارک شده بودند، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو را به سرقت برده اند.
این مقام پلیسی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۵۵ نعمت اباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در ۱۷ آذر ماه هویت متهمان پرونده را که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی یک عملیات غافلگیر کننده و با استفاده از شگرد‌های پلیسی هر ۲ سارق را حین سرقت دستگیر و با بازرسی از خودرو آنان تعدادی رینگ و لاستیک سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

او  بیان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت قطعات با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. 

سرهنگ نظری در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است میخواهیم با حضور در کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد متهمان را مورد شناسایی قرار دهند.

برچسب ها: پلیس آگاهی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار