گوترش: شورای امنیت فلج شده است/ به تلاش برای آتش بس در غزه ادامه خواهم داد + فیلم

دبیرکل سازمان ملل متحد امروز (یک شنبه) در کنفرانس دوحه گفت: متاسفانه شورای امنیت از اتخاذ قطعنامه برای آتش بس انسانی در غزه ناتوان شده است.

به نقل از شبکه الجزیره، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد امروز (یک شنبه) در کنفرانس دوحه گفت: شورای امنیت به علت شکاف‌های ژئواستراتژیک فلج شده و همین امر نیز باعث مانع دستیابی به راه حل‌ها از اوکراین گرفته تا خاورمیانه شده است.

وی با بیان این که حفاظت موثری از غیرنظامیان در نوار غزه نیست و شمار قربانیان بی سابقه است، تصریح کرد: وجهه و اعتبار شورای امنیت درخصوص جنگ غزه بسیار آسیب دیده است.

دبیرکل سازمان ملل همچنین با اشاره به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: درخصوص تلاش برای دستیابی به آتش بس در غزه و جلوگیری از فاجعه انسانی تسلیم نخواهم شد.

وی در خاتمه از دولت قطر برای تلاش‌های میانجیگرانه برای دستیابی به یک آتش بس انسانی در غزه و آزادی اسیران و افزایش کمک‌ها به غزه تشکر کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران شبانه روزی نوار غزه طی ۶۵ روز گذشته کرده است که در اثر آن تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
شورای امنیت فقط موقع جنایات آمریکا و اسرائیل فلج میشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
چرا با رای اکثریت سازمان مللی در کشور ثالث تشکیل نمیدهید که دیگر اعضایی مثل انگلیس وفرانسه وآلمان وآمریکا وکانادا ورژیم‌اشغالگرکه همه آنها صهیونیسم وضد بشر هستند به رسمیت نشناسید وارتشی قوی از اعضاء جدید تشکیل ودرمقابل صهیونیسمهاضد بشر وانسانیت بایسند تا ملتهایشان نظام صهیونیسمی خودرا تعویض کنند ای مدیر کل با روسها وچینیها وبقیه کشورها سریع تصمیم بگیرید الان اکثریت ملتهای جهان با شماهستند این کشورهای صهیونیسمی ضد بشر را منزوی کنید
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۳۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۵۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
1 - سوال اینجاست که پس چرا دبیرکل سازمان ملل، نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را از سازمان ملل اخراج نمی کند.
2 - سوال اینجاست که پس چرا رئیس شورای امنیت سازمان ملل، نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را از سازمان ملل اخراج نمی کند.
3 - سوال اینجاست که پس چرا رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل، نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را از سازمان ملل اخراج نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۵۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
1 - سوال اینجاست که پس چرا دبیرکل سازمان ملل، نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را از سازمان ملل اخراج نمی دهد.
2 - سوال اینجاست که پس چرا رئیس شورای امنیت سازمان ملل، نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را از سازمان ملل اخراج نمی دهد.
3 - سوال اینجاست که پس چرا رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل، نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را از سازمان ملل اخراج نمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت اروپا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت انگلیس جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت فرانسه جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت آلمان جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از زمان آغاز حملات نظامی اسرائیل جنایتکار در غزه اصلی‌ترین حامی این رژیم بوده و با ارسال سلاح و حمایت‌های سیاسی به شعله‌ور کردن آتش جنگ کمک کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
باید نیروهای آمریکایی و ترکیه‌ای از سوریه خارج شوند
که حل بحران سوریه نیازمند خروج نظامیان ترکیه‌ای و آمریکایی از این کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا باید به عنوان شریک جرم رژیم صهیونیستی پاسخگو باشند
آخرین اخبار