شماره ۴۲۲ خط حزب الله منتشر شد؛

«تفکر آمریکایی، ریشه بربریت صهیونیستی»

چهارصد و بیست و دومین شماره خط حزب‌الله با عنوان «تفکر آمریکایی، ریشه بربریت صهیونیستی» منتشر شد.

گزارش هفته شماره ۴۲۲ خط حزب‌الله، ضرورت بازخوانی نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی و شناخت اندیشه خشونت‌زای غربی را با توجه به وقایع این روز‌های غزه که نشان‌دهنده تضاد سیاست‌های دوگانه آمریکا و غرب است، بررسی کرده است.

مطالبه‌گری چگونه به تحقق آرمان‌ها و گفتمان انقلاب‌اسلامی کمک می‌کند؟ پرسشی است که سخن هفته این شماره خط حزب‌الله با عنوان «آرمان‌جویی منهای مخرج مشترک با دشمن» به آن پاسخ داده است.

شماره این هفته خط حزب‌الله به روح مطهر دوقلو‌های شهید فلسطینی، «سما و لمی» تقدیم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
سیاسیون آمریکایی وچهار کشور اروپایی حامی آن هم صهیونیسم هستن چون در این راهپیمایی ها مشخص شد که خط مشی این کشورها با ملتهایشان فرق میکنند آنها نژاد پرست وخون آشام وبه بشریت غیر از خودشان اهمیت نمیدهند ملتهای خود را برده وپوچ میدانند وارزشی برای جانشان وبهداشتشان و بضاعتشان قائل نیستند به همین خاطر آنها را حیوان خطاب کرده وهمه را به جان هم میاندازد ومیگویند اسلحه آزاد وملتهایشان را باشهوت وحیرانی عادت داده تا بتوانند عقلانیت را از آنان بگیرند حالا این ملتها باید بادیدن این وقایع بیدار ودولتهای خودشاندرا جایگزین دولتهای صهیونیسمی کنند اینرا بدانید این درس وبیداری را خون کودکان بی گناه وکُشته شده غزه ای به دنیا داد اگر‌پندنگیرید حیرانتر خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
آمریکام عین قارون فکر میکنه یعنی چون پول دارم و همه بهم محتاجن پس هر کاری دلم بخواد میتونم بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
تفکر آمریکایی = تفکر قارونی
آخرین اخبار