آیین استقبال از ۲ شهید گمنام در بم

مردم شهر دارالصابرین بم طی آیینی دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس را در آغوش کشیدند.

سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌ ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت ‌فاطمه زهر ا (س) گفت: شهرستان بم امروز میزبان دو شهید گمنام تازه تفحص شده ۲۰ و ۱۷ ساله است که در عملیات والفجر ۸ و عملیات مهران به شهادت رسیده اند.

وی با اعلام اینکه بم به مدت یک هفته میزبان شهداست، افزود: پیکر مطهر این دو شهید والامقام در سایر شهرستان‌های شرقی استان کرمان نیز تشییع خواهد شد.

سرهنگ مهدوی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌کرمان نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: استان کرمان میزبان تعداد ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که از دو شهید در فرودگاه بم استقبال شد.

آیین استقبال از ۲ شهید گمنام در بم

وی افزود: این شهدا تا روز شنبه در شهرستان‌های شرقی استان کرمان و بم تشییع می شوند و سرانجام برای تدفین به محل مورد نظر خود اعزام خواهند شد.

آیین استقبال از ۲ شهید گمنام در بم

 سرهنگ مهدوی تصریح کرد: پیکر مطهر بقیه شهدا هم ‌روز سه شنبه ۲۱ آذر در مرکز استان و در شهر کرمان تا معراج شهدا مورد استقبال عمومی مردم کرمان قرار خواهند گرفت و تمامی شهدا روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان مهمان مردم و برنامه‌هایی که در این ایام ‌برگزار می شوند، هستند.

آیین استقبال از ۲ شهید گمنام در بم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار