دستگیری سارق اماکن خصوصی و مالخر در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها با ۱۳ فقره سرقت و دستگیری یک نفر مالخر خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوص و ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات علمی و فنی و تحقیقات پلیسی با هماهنگی قضائی سارق را شناسایی و متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی و خانه باغ با همکاری یک نفر مالخر اعتراف و از مخفیگاه آن‌ها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل:ا نواع کپسول گاز، سماور، فرش، انواع شیرآلات، آچارآلات و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه مالخر نیز پس از شناسایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از خانه باغ‌ها استفاده نمی‌نمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مداربسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

برچسب ها: دستگیری ، مالخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار