حماس: اسرائیل برای جان اسرای خود اهمیتی قائل نیست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد تلاش رژیم اسرائیل برای آزادسازی اسرا از طریق ماجراجویی نشانه بی‌تفاوتی این رژیم نسبت به زندگی آنهاست.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" امروز شنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد: اینکه رژیم اشغالگر خیال می‌کند که می‌تواند با ماجراجویی اسرای خود را آزاد کند، مؤید این است که برای جان آن‌ها اهمیتی قائل نیست.

به گزارش اسپوتنیک، حماس افزود: نیرو‌های اسرائیلی که سعی کردند خود را به یکی از اسرا در نزد القسام برسانند، از یک آمبولانس متعلق به یک مؤسسه بشردوستانه استفاده کردند تا در پشت آن پنهان شوند و عملیات خود را انجام دهند که این اقدام نقض فاحش قوانین بین المللی و جنایت جنگی و مستلزم محکومیت صریح جامعه بین‌المللی و تمامی سازمان‌های بین‌المللی و اتخاذ تدابیر لازم برای پاسخگویی به جنایت‌های این رژیم اشغالگر است.

این بیانیه همچنین از خنثی کردن تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای رسیدن به یکی از اسرا توسط گردان‌های القسام قدردانی کرد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیشتر اعلام کرده بود که رزمندگان آن تلاش نیرو‌های رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن "سعار باروخ" یکی از اسرای این رژیم را که منجر به مرگ او شد، ناکام گذاشته اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز عصر جمعه اعتراف کرد که در نجات یکی از اسرای خود در نوار غزه ناکام ماند و دو سرباز نیز در این عملیات به شدت مجروح شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار