برگزاری آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری 1402 شهر زرنق

فرماندار و رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان هریس در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری ۱۴۰۲ شهر زرنق خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: موفقیت امروز شما در کنکور، آغاز موفقیت‌های دیگر برای شما است.

 جلیلوند منابع انسانی را برگرفته از دل مدارس و همین دانشگاه‌ها خواند و گفت: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان وظیفه دارید در سطح استان آذربایجان شرقی و کشور در حوزه‌های مختلف پزشکی، مهندسی، دبیری حرف اول را بزنید، باید هریس را به عنوان مهد علم وتمدن بشناسانید و امیدواریم شاهد افتخارات آینده شما برای شهرستان و کشور باشیم.

وی همچنین با اشاره به وظایف مسئولان و دانش آموزان در خصوص تامین زیرساخت‌های تحصیلی و استفاده از امکانات شهرستان جهت شکوفاشدن استعداد‌های دانش آموزان و دانشجویان، خاطر نشان کرد: آینده شهرستان هریس دست شما علم آموزان می‌باشد، هر کسی به اندازه سهم خودش مسئولیت دارد، باید تعادل بین رشته تحصیلی با بازار کارآن رشته در شهرستان هریس رقم بخورد.

وی افزود: موفقیت در هر کاری رازی در بر ندارد بلکه راه دارد و خوشحال هستیم که دانش آموزان برتر امروز این راه را یافتند و در این مسیر درست قرار گرفتند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هریس از روند رو به رشد کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵۳ دانش آموز شهرستان هریس در دانشگاه‌های وزارت علوم قبول شدند که نسبت به سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی داشتیم که امروز از ۳۶ نفر از این عزیزان در شهر زرنق هریس تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها: تجلیل ، کنکور سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.