تامین مصالح طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری

مصالح طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری با حذف واسطه‌ها تامین می‌شود.

داریوش رضایی مدیرکل دفتر فنی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید برای تامین مصالح مورد نیاز تکمیل طرح‌های عمرانی استان، پیمانکاران را به تولیدکنندگان متصل و واسطه‌ها را تا حد زیادی حذف کرده‌ایم.

وی افزود: توصیه به پیمانکاران فعال در استان بر این است که مصالح مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان بومی تامین کنند و چنانچه مصالح تولیدی در استان جوابگوی نیاز‌ها نباشد سپس آن را از خارج استان تامین کنند.


بیشتر بخوانید


رضایی ادامه داد: در همین راستا با تشکیل کمیته تامین مصالح برای اجرای طرح‌های عمرانی استان، حضور واسطه‌ها را در تامین این مواد اولیه حذف کرده و با اتصال تولیدکننده و پیمانکار، گام بزرگی در راستای کاهش قیمت‌ها و کمک به مردم به ویژه در بحث مسکن ملی برداشته شده است.

مدیرکل دفتر فنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرعت‌گیری اجرای طرح مسکن ملی در استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۲۸۰ واحد مسکن ملی در استان در حال ساخت است که برای تکمیل این واحد‌ها به ۲۰۰ هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۶۶ هزار و ۸۲۶ تن میلگرد نیاز است.
وی گفت: همچنین ۱۷ هزار و ۲۶۶ واحد مسکن ملی نیز در مرحله انعقاد قرارداد است که در مجموع برای احداث این تعداد واحد مسکن و همچنین واحد‌های مسکونی در حال احداث به یک میلیون و ۶۸۳ هزار تن مصالح نیاز است.
رضایی، حذف واسطه‌ها را نقش مهمی در کاهش قیمت تمام شده واحد‌های مسکن ملی بیان کرد و گفت: پیمانکاران تاکنون نسبت به مصوبات کمیته مصالح همکاری خوبی داشته‌اند و امید می‌رود با پیاده‌سازی کامل این مصوبات اجرای طرح‌های عمرانی استان با قیمت ارزان‌تر و با سرعت بیشتری انجام گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مصالح راه آهن استان را تامین کنید لطفا تا زودتر به بهره برداری برسد
آخرین اخبار