دانشجو باید پرچمدار تحول و دانشگاه محل حل مساله باشد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ کار و تلاش در منطقه به شدت آسیب دیده و باید همه کمک کنید تا جبران شود بر همین اساس ما به تمام فرمانداران و بخشداران تاکید کرده‌ایم تا از ظرفیت دانشجویان استفاده کنند.

 رضا شریفی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان که به مناسبت روز دانشجو در تالار ملاصدرا دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر سیستان و بلوچستان به عنوان اولویت توسعه در کشور مطرح است.

وی با اشاره به اینکه بایستی هم عقب ماندگی‌های تاریخی سیستان و بلوچستان را جبران کنیم و هم حرکت رو به جلو داشته باشیم، افزود: انتظار ما از دانشگاه و دانشجویان آن است که این عقب‌ماندگی با کمک آنان جبران شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دانشگاه ها باید از تولید مدرک به مهارت محوری و تولید ثروت حرکت کنند و نیاز بازار کار استان را شناسایی و بر اساس آن برنامه دهی و برنامه‌ریزی کنند.

وی با اذعان به اینکه ما دست دانشجویانی که به ما در حل مساله کمک کنند؛ بوسه خواهیم زد، بیان کرد: از طرح ها و پایان نامه های دانشجویان در جبران عقب ماندگی های استان استقبال می کنیم.

شریفی با بیان اینکه برگ برنده این انقلاب مردمی سازی است، عنوان کرد: خوشبختانه به مدیران دستگاه‌ها دستورات لازم در خصوص استفاده از دانشجویان و دانش آموزان به عنوان مشاورین ابلاغ شده است.

وی افزود: منظومه‌ی توسعه استان شکل گرفته و ما با اراده ای قوی به دنبال جبران عقب ماندگی های آن هستم و در این زمینه قدردان دغدغه مندی نخبگان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار