بازدید‌ میدانی استاندار کردستان از روستای گنجی

استاندار کردستان با حضور در جمع مردم روستای گنجی گفت: گره گشایی از دغدغه روستانشینان با بازدید‌های میدانی مدیران حاصل می شود.

 اسماعیل زارعی کوشا  استاندار کردستان با هدف بررسی، رفع مشکلات با حضور در روستای گنجی از توابع شهرستان قروه با مردم این روستا دیدار و گفت‌گو کرد.

وی در روند این بازدید گفت: گره گشایی از دغدغه روستانشینان با بازدید‌های میدانی مدیران حاصل، و موجب اتخاذ تصمیمات واقع‌بینانه می‌شود.

 زارعی کوشا با اشاره به راهبرد‌های متفاوت جهت توسعه روستایی در دولت سیزدهم، گفت: خدمت به روستائیان را بعنوان یک تکلیف اداری و اخلاقی در اولویت برنامه‌های استان قرار داده ایم و تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی‌های تدوینی، بر اساس اولویت دغدغه‌ها و مشکلات روستا‌ها را حل کنیم.

وی تاکید کرد: مردم روستاها، ولی نعمت ما هستند و رسیدگی به امور آن‌ها را افتخار خود می‌دانیم و امیدواریم که توسعه و عمران همه روستا‌ها را شاهد باشیم.

ایجاد طرح هادی، ایمن‌سازی جاده در محدوده روستای گنجی، اصلاح شبکه فاضلاب روستا، مشکلات سیب‌زمینی‌کاران و کشاورزان از جمله مطالبات اهالی این روستا بود که استاندار کردستان دستورات لازم را برای مرتفع کردن موضوعات مطروحه صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.