تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی و شرکت‌های زیارتی برتر خراسان جنوبی

آئین تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) سال جاری و دفاتر و شرکت‌های زیارتی برتر حوزه عتبات عالیات خراسان جنوبی به منظور قدردانی از زحمات و خدمات شایسته آنان برگزار شد.

 آئین تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) جاری و همچنین دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی برتر در حوزه عتبات عالیات عراق در محل سالن ولایت مجتمع غدیر سپاه بیرجند برگزار شد.

 دستگردی مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در ایام اربعین حسینی در شهر کاظمین ۱۳۰ هزار خدمت در حوزه راهنمایی و امداد گمشدگان با تلاش شبانه روزی خادمین افتخاری اربعین حسینی به مردم ارائه شد. در حوزه اعزام زائران عتبات نیز باهمت و تلاش دفاتر زیارتی استان، جایگاه دوم در کشور را کسب کرد. دستگردی گفت: نظارت و ارزیابی جزو وظایف ذاتی مدیریت حج وزیارت استان است و ما همواره نظارت بردفاتر زیارتی استان را در دستور کار خود قرارداده تا مشکلات زائرین به حداقل برسد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات با ارگان‌های مختلف برای جلوگیری از فعالیت آزادبران غیرمجاز زیارتی عتبات عالیات گفت: هدف ما از برگزاری اینگونه جلسات دفاع از حقوق زائران عتبات و عدم تضییع حقوق دفاتر و شرکت‌های زیارتی تحت نظر سازمان حج و زیارت است.

در این آیین از ۳۶ نفر از خادمین افتخاری اربعین استان و ۸ دفتر زیارتی با اعزام بیشترین زائر با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.

همچنین در ادامه این مراسم جلسه مجمع عمومی شرکت مرکزی امور کارگزاران زیارتی خراسان جنوبی به منظور تعیین و انتخاب بازرس شرکت با حضور مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی، اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی استان و مدیران دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.