معاون فرمانداری شهرستان سیروان خبر داد

تشدید طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در سیروان

معاون فرمانداری شهرستان سیروان گفت: همزمان با روز‌های نزدیک به شب یلدا طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در این شهرستان تشدید می‌شود.

دبیر آبیاری معاون فرمانداری شهرستان سیروان در بازدید از بازار و صنوف عرضه کالا و خدمات شهرستان سیروان، اظهار کرد: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در این شهرستان در راستای مقابله با افزایش تخلفات احتمالی بویژه تخلف احتکار، عدم درج قیمت و گرانفروشی، تشدید می‌شود.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه باقیمانده از سال جاری و به منظور تنظیم بازار، بازرسان و مسئولان مرتبط با بازدید مستمر و کنترل قیمت ها، با هر گونه گرانفروشی و احتکار مقابله خواهند کرد.

آبیاری گفت: نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی و جلوگیری و برخورد قاطع با افزایش قیمت برخی از کالا‌ها و نظارت بر وضعیت بازار در شب یلدا در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و تامین و توزیع کالای مورد نیاز آنان با قیمت‌های مصوب است.

معاون فرماندار سیروان با بیان اینکه از ظرفیت اصناف و بازرسان صمت برای افزایش نظارت‌ها استفاده می‌شود، یادآور شد: با گسترش نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، باید کالا‌های ضروری زندگی مردم با قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تأکید کرد: با جلوگیری از نوسان قیمت‌ها و توزیع به موقع و مناسب کالا‌ها به ویژه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌ها در تلاش هستیم که اقلام مصرفی مورد نیاز به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون فرماندار شهرستان سیروان گفت: از آنجایی که اکثر روستا‌های شهرستان، خرید‌های روزانه خود را در شهر لومار انجام می‌دهند، نظارت مستمر در راستای با بازار به منظور حفظ و افزایش قدرت خرید مردم همچنان تا پایان سال تداوم خواهد داشت و با هر گونه تخلف مقابله خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گروهی متشکل بازرسان صمت، نهاد‌های نظارتی و بسیج روزانه از بازار شهر لومار بازدید خواهند کرد، گفت: مردم شهرستان سیروان می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و احتکار و عدم درج قیمت بر روی کالا، موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.