سوپرگل فدریکو دی‌مارکو بهترین گل نوامبر شد

سوپرگل فدریکو دی‌مارکو به عنوان بهترین گل ماه نوامبر سری‌آ انتخاب شد

فدریکو دیمارکو، در بازی یکشنبه اینترمیلان مقابل فروزینونه، گلی شگفت انگیز به ثمر رساند که طرفداران فوتبال را هیجان زده کرد. او در واپسین لحظات نیمه اول بازی از فاصله ۵۶ متری گل اول را برای اینتر به ثمر رساند. در نهایت اینتر با نتیجه ۲-۰، مجدداً صدرنشین لیگ سری آ ایتالیا شد و این گل حیرت‌انگیز دیمارکو بود که راه پیروزی آن‌ها را هموار کرد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در طول مسابقه با ۲۱ شوت دروازه استفانو توراتی را تهدید کردند، اما طلسم گلزنی مسابقه دقیقه ۴۳ و با شلیک استثنایی فدریکو دیمارکو از فاصله ۵۶ متری گشوده شد. او از خروج دروازه‌بان حداکثر استفاده را برد و با یک شوت دقیق توپ تور دروازه فروزینونه را لرزاند. در ابتدای نیمه دوم چالهان‌اوغلو از روی نقطه پنالتی برتری آبی و سیاه‌ها را دوبرابر کرد و حاصل تمام حملات شاگردان اوزه بیو دی فرانچسکو در طرف دیگر زمین، تنها یک بار لرزاندن تیر دروازه یان زومر با شوت ولید چدیرا، مهاجم ۲۵ ساله مراکشی بود. 

گل تماشایی فدریکو دیمارکو با پاس هنریخ مخیتاریان، هافبک سابق منچستر یونایتد و آرسنال، آغاز شد که پس از بازپس‌گیری توپ در نیمه زمین اینتر، پاسی را به عمق برای دیمارکو فرستاد. او پس از اجازه دادن به توپ برای ورود به نیمه زمین حریف، به بالا نگاه کرد تا دروازه‌بان را ببیند که در حال عقب‌نشینی است و تصمیم گرفت تا شوتی باورنکردنی بزند. این بازیکن ۲۶ ساله، ایستاد و تماشا کرد که چگونه توپ تقریباً نیمی از زمین را طی می‌کند، از بالای سر توراتی در حال شیرجه عبور می‌کند و وارد دروازه می‌شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار