مرغ منجمد به قیمت کیلویی ۷۲ هزار تومان در میادین تره بار عرضه می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین و تره بار گفت: برای کاهش نوسان قیمتی، مرغ منجمد به قیمت کیلویی ۷۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: برای به ثبات رسیدن قیمت مرغ گرم در بازار، عرضه این محصول در میدان‌های میوه و تره بار تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی نوساناتی که اخیرا در بازار طی ۱۰ روز گذشته ایجاد شده در قیمت مرغ تاثیر گذاشته است و همین امر باعث شد که ورودی مرغ به حوزه میادین ۲۵ درصد افزایش یابد.

او اظهار کرد: همچنین با تزریق مرغ منجمد و مرغ گرم در تمامی میادین این مشکل برطرف شده و در حال حاضر کمبود مخلوط مرغ گرم و منجمد نداریم.

فصاحت افزود: مرغ منجمد در حال حاضر کیلویی ۷۲ هزار تومان در تمامی میادین توزیع می‌شود.

برچسب ها: قیمت مرغ ، مرغ منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : یارانه معیشتی هر نفر ایرانی که یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی می گرفاند باید بشودهر نفر ۵۰۰۰/۰۰۰ پنج میلیون تومان تا قدرت خرید و قدرت حرکت و قدرت امید به زندگی پیدا کنند و خانواده هایشان به علت فقر فلاکت به فساد فحشا طلاقهای منفورانه و فروپاشی و فرزندان طلاق و بزهکاری جرم جنایت ختم نشود و امنیت در جامعه ایران اسلامی عزیزمان بالا برود و ثابت بماند این افزایش چند غازی مسخره دردی را از مردم اقشار ضعیف دوا نکرده و نمی کند و این افزایش خسیسانه تان بدرد لای جرز دیوار می خورد بهتر سریعا یارانه معیشتی سرپرستان خانوارهای اقشار ضعیف را به نفری ۵ میلیون تومان برسانید بروید حسابهای بانکیشان را چک و کنترل کنید از خودتان خجالت می کشید اگر اندکی وجدان انسانیت مسلمانی درونتان وجود داشته باشد فقط تنها درآمدشان همین یارانه معیشتی چندرغازی است و خلاص و بس هیچ درآمد دیگری ندارند هیچ شغل کاری ندارند بروید تحقیق کنید از خودتان خجالت خواهید کشید که این سرپرستان خانوارهای فقیر هر روز شب جلوی زن فرزندانشان خجالت زده شرمنده بیچاره هستند اینها ایرانی هستند و ایران کشور بسیار ثروتمندی است رای دادن خرج داره مردم باید تحولی در سفرهایشان و جیب‌ها و کیفهای خالی از پولشان ببینند . والسلام و صلوات التماس دعا ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
تازگیا یه حدیث از پیغمبر خوندم که خوردن گوشت خروس رو بشدت توصیه کرده بود حتی گفته پراش از طلام با ارزشتره
با این حساب دولت باید فورا از پرورش خروس حمایت کنه البته بدون هورمون و بصورت طبیعی