طرح خط جدید انتقال مجتمع آبرسانی دشتستان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم- دهرود به عنوان یکی از پروژه‌‎های شاخص شهرستان دشتستان اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز چهارشنبه در بازدید از طرح یاد شده اظهار کرد: خط انتقال مجتمع ارم دهرود شهرستان دشتستان در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی اجرایی شده که با حمایت اعتباری مناسب اکنون با روند بسیار خوبی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: با اجرای خط انتقال آب مجتمع ارم-دهرود جمعیتی در حدود پنج هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: روستا‌های پرگانک، کمه زرد، دهرود علیا، دهرود سفلی و چهوک از جمله روستا‌های تحت پوشش این طرح آبرسانی هستند.

عالی عنوان کرد: طول اجرایی این خط حدود ۳۲ کیلومتر است که به واسطه اجرا در منطقه‌ای کوهستانی از جمله طرح‌های شاخص آبرسانی در روستا‌های استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با حجم قابل توجه طرح‌های اجرا شده در حوزه نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی در استان بوشهر پیش بینی شده میزان هدر رفت آب در شبکه آبرسانی استان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: کاهش هدرفت یکی از الزامات برای تامین آب پایدار است که این مهم با اجرا طرح‌های مختلفی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در دست احداث است.

عالی گفت: بخشی از این پروژه‌ها در قالب جهاد آبرسانی روستایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده که اتمام آن‌ها نویدبخش تامین آب پایدار در روستا‌های هدف طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.