بی‌اعتمادی نتانیاهو به نزدیکان خود؛

نیرو‌های حفاظت نخست وزیر رژیم صهیونیستی رئیس ستاد ارتش را بازرسی کردند

رسانه‌های عبری گزارش دادند که نیرو‌های امنیتی دفتر نتانیاهو، هرزی هالوی را هنگام ورود به جلسه کابینه بازرسی کردند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که نیرو‌های امنیتی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مستقر در ورودی محل نشست کابینه از هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم بازرسی کردند تا همراه خود دستگاه ضبط صوت نداشته باشد.

به گزارش المیادین، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از یک "حادثه بسیار استثنایی" در کابینه خبر داده و اعلام کرد: در ورودی محل نشست کابینه هالوی قصد داشت وارد سالن شود که یکی از محافظان دفتر نخست وزیری خواست تا وسایل رئیس ستاد ارتش بازرسی و از نبود دستگاه ضبط همراه او اطمینان حاصل شود.

سیفی اوادیا، خبرنگار امور سیاسی این شبکه توضیح داد: این دیدار در البیر در مقر وزارت امنیت در تل آویو انجام شد و هالوی این موضوع را نپذیرفت و با عصبانیت وارد سالن شد.

این خبرنگار اسرائیلی اضافه کرد: ما یک ماه و نیم پیش نیز در ارتباط با این موضوع گزارشی را منتشر کرده و گفته بودیم که کارمندان زن در دفتر نخست‌وزیری افسرانی که در نشست کابینه شرکت می‌کنند را بازرسی می‌کنند.

اوایل روز گذشته نیز، رسانه‌های اسرائیلی از نشستی پرتنش میان وزرای کابینه به ریاست نتانیاهو و خانواده‌های زندانیان رژیم در غزه خبر داده و اعلام کردند که خانواده‌ها با عصبانیت جلسه را ترک کرده اند.

طبق این گزارش، پس از اینکه نتانیاهو به خانواده‌های زندانیان گفت امکان بازگشت همه زندانیان وجود ندارد، این جلسه به هرج و مرج کشیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
دیگه خودشونم از خودشون میترسن
آخرین اخبار