مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

انبار داری در مدارس استان سمنان ممنوع است

وزیری ، انبارداری در مدارس استان را ممنوع اعلام کرد و گفت: همه مدارس موظف به استفاده و یا اهدای لوازم غیرضروری خود به مدارس دیگر هستند.

سید جمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست شورای آموزش و پرورش بخش کالپوش با بیان اینکه اصل توسعه عدالت آموزشی توجه همه جانبه و عادلانه به همه دانش آموزان استان سمنان است، گفت: به رؤسای ادارات شهرستان‌های استان سمنان تاکید شده که انبار داری در مدارس ممنوع است و کسی حق ندارد میز و صندلی را برای روز مبادا انبار کند حتی اگر مدرسه‌ای به میز و صندلی نیاز ندارد، به مدرسه‌ای که نیاز دارد، اعطا کند و این سیاستی است که تلاش می‌کنیم دنبال شود.

وی با اشاره به تفاهم‌های خواهر خواندگی و برادر خواندگی بین مدارس استان سمنان، افزود: اگر مدرسه‌ای بنیه علمی و همچنین مالی دارد باید به مدارس دیگر که ندارند، کمک کند، زیرا عقیده داریم عصر انحصار طلبی که هر کس هر چیزی را برای خودش انبار کند، تمام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه اعضای شورای آموزش و پرورش باید به مدارس کمک کنند، گفت: شهرداری اگر فرش و یا تجهیزاتی دارد باید به خوابگاه مدرسه کمک کند تا بچه‌های خود همین مردم از آن بهره‌مند شوند این وظیفه شهرداری‌ها است.

وزیری با بیان اینکه شهرداری‌ها باید به کمک مدارسی بیایند که برای مثال سرویس مدرسه ندارند، گفت: بودجه فرهنگی، اختصاص سرانه فرهنگی شهرداری، بودجه عوارض ساختمانی و … توسط شهرداری‌ها پرداخت نمی‌شود در صورتی که شهرداری‌ها باید به وظیفه شأن عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.