جانشن فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تانک‌های T-۷۲f ارتش دورزن، نقطه‌زن و هوشمند شدند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تانک‌های T-۷۲f ارتش دورزن، نقطه‌زن و هوشمند شدند، گفت: تجهیزات و ادوات نصب شده بر روی این تانک‌ها کاملاً بومی و متناسب با تهدیدات و دانش روز دنیا طراحی شده و ارتقا یافته‌ است.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در آیین ارزیابی و تست تانک‌های T-۷۲ f ارتقاء یافته که در منطقه دارنگون شیراز برگزار شد، اظهار داشت: امروز در لبه فناوری تانک‌های مدرن دنیا قرار داریم و تجهیزات و ادوات نصب شده بر روی آن‌ها کاملاً بومی و توسط متخصصان داخلی طراحی شده‌اند.

او افزود: نیرو‌های مسلح تهدیدات دشمنان را با هوشیاری کامل و به صورت لحظه به لحظه رصد می‌کنند و متناسب با آن تهدیدات و همچنین دانش روز، سطح تجهیزات و ادوات خود را ارتقاء می‌دهند.

امیر نعمتی با بیان اینکه امروز متناسب با ساختار یک گروهان تانک را از تیپ‌های مختلف ارزیابی می‌کنیم، افزود: در منطقه دارنگون شیراز، شاهد ارزیابی کامل تانک‌های کرار هستیم که این تانک‌ها مراحل ارتقاء و ارزیابی‌های مختلفی را در کارخانجات صنایع دفاع و همچنین با شرکت در میادین تیر پشت سرگذاشته‌اند و خدمه‌های تانک‌ها متناسب با تجهیزات جدید آموزش دیده‌اند.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: در منطقه دارنگون یک میدان موانع استاندارد تانک، برای جنگ‌های آینده در نظر گرفته شده که بدین طریق تانک‌ها را در وضعیت‌های مختلف به صورت عملیاتی ارزیابی می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ویژگی تانک‌ها بیان کرد: این تانک‌ها دارای سیستم‌های متناسب با تانک‌های بروز دنیاست؛ در واقع ۱۳ قسمت آن ارتقاء یافته، همچنین برجک آن نسبت به تانک‌های قبل پیشرفته و سیستم‌های آن اتوماتیک شده است.

امیر سرتیپ نعمتی تصریح کرد: بحمدالله نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق متعددی کار ساخت تولید تانک‌ها را با موفقیّت پیش گرفته و این فعالیتی است که در داخل نیرو‌های مسلح فراگیر شده، لذا کاری آزمایشی نیست و تبدیل به محصول شده و خط تولید آن نیز فعال شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ارتقاء و پیشرفت قابل توجّه این تانک‌ها در میدان رزم که از خود محافظت می‌کنند، خاطر نشان کرد: دورزن، نقطه‌زن و هوشمند و از همه مهم‌تر شناسایی موشک‌ها از قابلیت‌های اصلی این تانک‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۱:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اقتدار خوبه .قدی بودن خوبه.همه ما ایرانم دوست داریم.والا بیگانه ام نیستیم.
کی قرار این اقتصاد درست بشه ۴۰ سالمون شد هیچی نفهمیدیم از زندگی...
والا من همونم که مقاله نوشتم واسه ۲۲ بهمن .من همونم که مدرسه رو آویر میزدم...من همونم که سر هیئت بودم من همونم که اشک ریختم واسه عاشورا ....ولی تو مسئول کاری کردی که دیگه من اون نیستم ..

مشتی من لرم.اسمم ستار یه پسر دارم ۶ سال الان بیمارستان بساری
.
الان میگی چه ربطی داره این موضوع ربط داره وقتی مشکلات میاد سراغت تازه میفهمی چه کردند آقایان مسئولینی که دزد این مملکت که من شهروند حتی از داشتن به پزشک ساده هم باید رنج ببرم....

نه عمو .نه سردار .اینا واسه این مردم زندگی نمیشه...درسته باز دارندست ولی بیشتر برای منافع آقایان و آقا زداهاست...من شهرونده ساده زندگی ساده میخوام وا کمترین خواسته ها...

خواستم بدونید ما از فضا نیامدیم از همین آب و خاکیم.

یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
این ادوات رابرای حفاظت اینهمه سیل قومهای ایالتی ویالتی جلگه ای مذهبی متغیربعضاً جنگجو که به بال وچرخ هواپیما آویزان شدندوحال ریختندتوی ایران رایگان وزادولدراه انداختندساختیدوتولیدکردیدکه ازاین مهاجمام افاعنه محافظ کنید!!یابرای ایرانی ومرزوبوم کشورآقای سردار!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
اقتصادتم‌نقطه زن کن وگرنه از درون می پاشه دیگه نیاز به موشک نیست.
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۷:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
بدرد نمیخوره
درمونش فقط یه آر پی چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
تانکهای اثر حجر را بروز کردن هنر نیست آن تانکهایی که به دست توانمند ملت خودمان ساخته شود مایه افتخار است .
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
T72 الان فقط بدرد ذوب می خوره و بس!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۳۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
ضد زنگ بزنید
ویندوز ۹۸ بروز شده و هوشمند
البته مقصر ارتش نیست. با کمترین امکانات و تجهیزات جانشون فدای وطن کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
هیچ شانسی در مقابل سلاح های امروزی نداره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۴۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
هلی کوپترهای جنگی مپل آپاچی آمریکا بسازید اگه الان رزمندگان غزه هلی کوپترهای آپاچی داشتن اسراییل غاصب رو مانند غزه کفار با خاک یکسان کردن رزمندگان هم میکردن این همه سال ۱۹ تا هلی کوپتر جنگی نساختند بهشون ندادید اشتباه کردید الان فوری اقدام کنید یا بخرید چند صد تا واز روش شبانه روز بسازید چون برای کشور ما واین رزمندگان اسلامی نیاز شدیده خواهشا اقدام کنید اگه داشتیم الان ۱۷ هزار انسان زیر خاک نبودن.الهی خداوند اسراییل غاصب وقابل وکودک کش وادمکش واز حیوان وحشی پستر وخونخوار وحشی وروانی ودیوار رو نیست ونابود کنه بحق حضرت محمد وال بیتش وخداوند همه کفار ومنافقین وعربهای بی‌غیرت مرتجع منطقه رو نیست ونابود کنه انشاالله.
فان حزب الله هم الغالبون علی کل دعوا انشاالله به اذن الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
مال روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
ارتش جمهوری اسلامی ایران باید موشک حرارتی تولید نماید تا فرد نظامی را با آهن و فلزات تشخیص دهد تا نیرو های دشمن را در زیر زمین و زیر دریا ازبین ببرد و دشمن جان سالم بدر نبرد ...‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
تانک های چرخدار لاستیکی و نفر بر های لاستیکی ضد گلوله باید ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی نماید تا سرعت عمل و قدرت مانور پذیری را در میدان عملیات و مناطق جنگی مختلف آبی خاکی را تمرین نمایند و همچنین تانک های ضد میدان را طراحی و میدان مین دشمن را خنثی نمایند ....
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۴۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
ببخشید امیر بزرگوار، مگر کار نیروی زمینی ارتش، ساخت تانک هستش؟!!!
یگان‌های عملیاتی و رزمی از ادوات و سلاح‌های واگذاری در راستای ماموریت محوله و تعریف شده بهره‌برداری می‌نمایند.
حرف شما مانند این است که مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی بگویید ما در حال ساخت و تولید اتوبوس هستیم، اصلا شرکت واحد برای چنین کاری نه سازماندهی شده، نه آموزش دیده و نه تجهیزات و خط تولید آن را دارد، شرکت واحد فقط از اتوبوس های واگذاری در جهت تسهیل ایاب و ذهاب شهروندان استفاده نموده و سعی در نگهداری مطلوب اتوبوس ها دارد، پس خواهشا طوری صحبت و سخنرانی کنید که اگر یک کارشناس و کاربلد نظامی آنرا شنید و خواند به شما با دیده تردید ننگرد. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
غلام کفاش
۱۳:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
جواد خان، وقتی بلد نیستی نظر بدی مجبور نیستی نظر بدی...
از ویژگی های تمام افراد بیسواد و بی شخصیت اینه که همیشه در هررر موردی حتی مواردی که درباره اونها هیچ اطلاعاتی و آگاهی ندارند، اظهار نظر بیخود میکنن
Italy
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
حالا که همه چیو خیلی پیشرفته درست کردید ..اون کامیون های مرسدس بنز 100 ساله پیش هم عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
این تانک از رده خارج شده تو همه کشورها تازه اینا مال زمان جنگ ایران و عراق
مثل اینکه پیکان ارتقاء بدی به روز کنید ...هدر دادن سرمایه ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
این تانک ها نسبت به تی ۹۰ روسیه و آبرامز آمریکا در میدان نبرد حرفی برای گفتن ندارند.
باید تی ۹۰ روسی خریداری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
T72
چقدر ما بروز هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
برو بزن تانک کرار ببین چقدر بروزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
تانک کرار
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم کریمی
۰۰:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
تانک T72 یک تانک عالی هست .از نظر موتوری و وزن کم بدنه .زره 7 لایه برجک . توپ 125 بدون خان و نواخت تیر و گلوله گذار اتوماتیک. زاویه مرعی وارتفاع کم .استابلایزر داره .سیستم دیدبانی و تیراندازیش بهینه بشه باگلوله های سابوی راحت هر تانکی رو شکار می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
یعنی بدون راننده شدن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
حتی مرکاوا هم همچین قابلیتی نداره توش پنج نفر خدمه میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
نه از خودشون محافظت میکنن سریع روشون را میکنن اونور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
درود و خسته نباشید.
آخرین اخبار