امیری: ما قوی‌تر به بازی‌ها برمی‌گردیم/ اختلاف بین تیم و مدیریت در شکست تاثیرگذار نبود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست برابر الدحیل گفت: ۴ روز دیگر بازی داریم و بازیکنان خیلی قوی‌تر بر می‌گردند.

 وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: واقعا از هواداران عذرخواهی می‌کنم که منتظر صعود تیم بودند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. با تمام وجودم به نمایندگی از بازیکنان از همه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

او درباره اینکه امروز اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس چه بود درحالی که خیلی راحت می‌توانست صعود کند، گفت: اتفاقات سخت‌تر از این هم برای ما افتاده است. فینال آسیا آن اتفاقات افتاد. برگشتیم و با قدرت بیشتر کار کردیم. به همه هواداران قول می‌دهم قوی‌تر بر می‌گردیم. اجازه نمی‌دهیم دشمنان ما و کسانی که دوست ندارند این تیم در جایگاهی که واقعا حقش است قرار بگیرد، خوشحال باشند. فوتبال همین است. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم.

هافبک پرسپولیس درباره  شعار‌هایی که علیه تیم و باشگاه داده شد، بیان کرد: در همه جای دنیا همین است. حتی برای تیم‌های بزرگ دنیا وقتی می‌بازند و مخصوصا بازی‌هایی که نیاز به برد است، اما دیدید بازیکنان ما از دقیقه یک تا ۱۰۰ تمام وجودشان را گذاشتند. آن‌ها کم نگذاشتند. به هرحال اتفاقات فوتبال است. هواداری که در این سرما می‌آید به هرحال ناراحت می‌شود. امیدوارم این ناراحتی را همین جا تخلیه کند.

او درباره  اینکه خیلی از هواداران گریان بودند، گفت: ما هم همینطور هستیم. شک نکنید همین بازیکنان فردا یا پس فردا به این بازی خیلی فکر می‌کنند. ۴ روز دیگر بازی داریم و بازیکنان خیلی قوی‌تر بر می‌گردند.

امیری درباره  اینکه آیا به بازی دربی می‌رسد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که ان‌شاالله برسم.

هافبک پرسپولیس درباره  فضای حاکم بر رختکن این تیم پس از بازی امشب، گفت: همه ناراحت بودند و این طبیعی است. اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد. دعوا که نیست. همه از شرایط خودشان و تیم ناراحت بودند. ناراحتی‌شان هم به حق است. این تیم پرسپولیس است. همه باید به برد و ۳ امتیاز فکر کنند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد، حتی با مساوی هم ما ناراحت می‌شویم.

او درباره  اینکه بسیاری دلیل باخت امشب را اختلاف بین تیم و مدیریت باشگاه می‌دانند و پس از بیانیه بازیکنان نتایج هفته به هفته بدتر شد، عنوان کرد: اکنون حدود ۳ ماه است که بازیکنان ما مرتب درگیر بیماری یا مصدومیت هستند. امروز روی نیمکت کسی را نداشتیم. مهدی احمدی که تا الان بازی نکرده بود ۱۰ دقیقه در این بازی حساس به میدان رفت. این نشان می‌دهد چه اتفاقاتی برای ما افتاده است. برای باشگاه‌های بزرگ دنیا هم می‌افتد، اما شک نکنید همه این‌ها ختم بخیر می‌شود.

امیری درباره  اینکه آیا این اختلاف تاثیرگذار بود، گفت: نه، اصلا شک نکنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
من فقط یک سوال از آقا یحیی دارم واقعا چه دیدگاه فنی داشتن که رامین رضائیان رو دادن رفت و اسماعیلی فر رو گرفتن خداییش چه طوری بین این 2 تا اسماعیلی فر رو انتخاب کرد تفاوت رو الان توی بازی هر 2 تا میبینید رامین رضائیان همه کار میکنه ولی اسماعیلی فر اصلا در حد و اندازه رضائیان نیست واقعا جای سوال داره واقعا توی بازیکن انتخاب کردن خیلی مشکل داره آقا یحیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
تیم نیاز به روانشناس وکارشناس دینی داره چون تیم ازنظر روحی وروانی شکست خورد نه ازنظر بازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
داداش بازی ها تموم شد. دقیقا به کدوم بازیها می خواین برگردین؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
کلا بازی نمیکنید.
فقط از داور و زمین و گرفتن خطا از حریف و پنالتی و..... میخواهید به گل برسید.
جناب دبلسیانی توی باخت مقصر بود . چرا به جای جنگیدن و دویدن میخوای خطا بگیری بلکه فرجی بشه. متاسفم همیشه همین بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
میدونید چقدر واسه اینا هزینه میشه با این پولها چه کارها درمناطق محروم میشه انجام داد ولی امان از دست آدم هایی که فقط دنبال تماشای فوتبال هستن که آخرش چه فایده ای براتون داره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
ب نظرم دیگ برنگردید بزارید کسانی دیگ ک جوونتر هستن بجای کل شماها بیاین فرصتی بدید شما دیگ واقعا نمیتونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
اگه استقلال بود خیلی بهتر از این نتیجه میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
خدا جا حق نشسته
وقتی تیمی که بدون باخت قهرمان لیگ شده رو به خاطر فساد سیاسی عمدی از آسیا حذف میکنید و تیم پیروزی رو به جاش میفرستین آسیا نتیجه میشه این
بسیار بسیار زیاد از حذف تیم پیروزی خرسند شدیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
بازیها که تموم شد وحذف شدید در ایران هم نیاز به قدرت ندارید داوران همه چیزو درست میکنن
Iran (Islamic Republic of)
حمید محروقی
۰۸:۱۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
انقدر از هواداران مایه نزاریم هر بلایی سرمون اومد از به کار بردن همین الفاظ عامه پسند بود این واژه هواداران سالهاست دستمایه تمام اهالی فوتبال شده و به نوعی شعور علاقمندان را به سخره گرفته است از شور و هیجان و احساسات هواداران برای موج سواری استفاده شده قول دادن و ندادن بازیکن به هواداران دردی را دوا نمیکند مدیریت باشگاه باید پاسخگو باشد و قول بدهد کار به کجا رسیده که فقط بازیکنان قول میدهند و مدیران پشت آنها پنهان میشوند باید اصل کار را درست کرد که متاسفانه خانه از پای بست خراب است باشگاهی که هیچ برنامه تمرینی ، پزشکی و مدیریتی منظمی ندارد حتما دچار مشکل هست . باشگاهها در ایران بازیکن محور هست در صورتیکه در کل دنیا حتی همین کشور های دوروبر اعتقادی به این مدل ندارند و باشگاه با قدرت تصمصم میگیرد و اقدام میکند تا زمانی که این ضعف توسط مدیران با دانش و اهل فن حل نشود این مشکلات پابرجاست . سالهاست که ما فقط حرف زدیم عمل نداشتیم . سالهاست ما در فوتبال دچار مشکل هستیم و فقط به صورت مقطعی و آن هم با انشاا... ماشاا... کار کردیم و تاریخ و حرف ها هی تکرار میشود یکجا دیگه بس کنیم ( یکی مرد جنگی به از صد سوار) ما سوار زیاد داریم ولی مرد جنگی نداریم همه دنبال منافع خودشان هستند و برای رضایت دیگران حرف میزنند و مصاحبه میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۸:۱۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
وقتی به بزرگتراحترام نمیذاری بایدفکرامروزمی کردیداصلآبازی نکردیدهمش تعلل تعلل فقط پول پول پول فرداهمین هوادارشماراشکست میده.جلوی این همه تماشاگرنتونستی بازی راببریدفقط به فکرجاروکردن درویش هستید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۴۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
یحیی مربی نیست که بتونه در مواقع بحرانی تیم را مدیریت بکنه، هر تیمی و پرسپولیس هر لحظه امکان دارند بازیکنی را از دست بدهند ولی دلیل نمیشه که شاکله کل تیم بهم بخوره. که برمیگردد به مربی، اگه یحیی به مدیر باشگاه و نبود بازیکنان خوب ایراد میگیرد باید بداند مربی میتواند با وجود یکسال محروم بودن از جذب بازیکن و با از دست دادن بازیکنان اصلی تیم به فینال آسیا برود و حتی شانس قهرمانی هم داشته باشد آن زمان تیم برانکو در بازی بدشانس نبود شانس قهرمانی هم داشت. مشکل اصلی تیم در حال حاضر خود یحیی است که کلی بازیکن که میتوانستند به درد تیم بخورند را اخراج کرد و کلی بازیکن به در نخور وارد تیم کرده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
بازم باختن انداختن تقصیر دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
شما بی غیرت بازی کردید، دل هوادارن را شکستید. فقط به فکر جیب تان هستید.
آخرین اخبار