ماموران کنترل نامحسوس، مسافر اتوبوس‌ ها می شوند

سرهنگ رضایی گفت: ماموران کنترل نامحسوس پلیس راه به منظور پایش رفتار رانندگان و پیشگیری از تخلفات حادثه ساز با اتوبوس‌های مسافربری همراه می شوند.

سرهنگ علی رضایی گفت: با توجه به اینکه رانندگان و کمک راننده‌ها، مهم ترین نقش را در حفظ جان مسافران ناوگان حمل مسافر بر عهده دارند و روزانه مسافت طولانی را طی می کنند، مهارت رانندگی این افراد و همچنین کنترل رفتار‌های ترافیکی آنان بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل کنترل ناوگان عمومی حمل مسافر به صورت ویژه در دستور کار پلیس راه قرار دارد.

وی افزود: بدین منظور ماموران کنترل نامحسوس با حضور شبانه روزی در محور‌ها و همچنین با حضور در جمع مسافران در قالب یک مسافر معمولی، اتوبوس مورد نظر را تا مقصد همراهی می کنند و پس از رسیدن به مقصد ضمن معرفی خود به عنوان بازرس نامحسوس پلیس راه، کلیه تخلفات راننده را ثبت و برابر مقررات با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از حوادث رانندگی و حفظ جان مسافران عنوان و بیان کرد: در این رابطه از مسافران ناوگان مسافربری نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی راننده، مراتب را سریعا با ذکر موقعیت و نوع تخلف به ۱۱۰ یا به ماموران پلیس راه مستقر در مسیر گزارش دهند تا ضمن برخورد به موقع با راننده متخلف از ادامه مسیر وی برای پیشگیری از حوادث رانندگی جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار