منع و جرم انگاری به رسمیت شناختن «اسرائیل» در یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن، قانونی را با هدف منع به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با آن را امضا کرد.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز سه شنبه قانونی را با هدف ممنوعیت و جرم انگاری به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی سازی با آن امضا کرد.

براساس گزارش المیادین، المشاط توضیح داد که این قانون به یمن این امکان را می‌دهد که در مقابله با موجودیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم و مقاومت فلسطین به طور موثرتر و رسمی‌تر حرکت کند.  

او با تاکید بر اینکه عادی‌سازی با رژیم اشغالگر خیانت به امت اسلامی و عربی است، گفت: «رژیم‌های عادی کننده ابزاری در چارچوب پروژه صهیونیستی هستند و اقدامات در خدمت آن است.»

وی همچنین توضیح داد که امضای این قانون «در مقابل سیاست بد عادی سازی تعدادی از رژیم‌های منطقه است» و تاکید کرد که این قانون بیانگر موضع همه آزادگان جهان است نه فقط یمن. المشاط بر موضع برگشت ناپذیر یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آن‌ها و تداوم هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی به هر طریق ممکن تاکید کرد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن دو روز پیش از اجرای عملیات دریایی که طی آن دو کشتی صهیونیستی در باب المندب هدف قرار گرفتند، خبر داد. او تائید کرد که نیرو‌های یمنی تا زمانی که تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه متوقف نشود، به جلوگیری از تردد کشتی‌های این رژیم در دریای سرخ و دریای عرب ادامه می‌دهند.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار