ورود مسافربر‌های شخصی به پایانه خرم‌آباد ممنوع شد

شهردار خرم‌آباد از ساماندهی پایانه برون‌استانی این شهر خبر داد و گفت: ورود مسافربر‌های شخصی به پایانه خرم‌آباد ممنوع شد.

داریوش بارانی با اشاره به ساماندهی پایانه برون‌استانی این شهر اظهار داشت: این پایانه در گذشته نگهبان نداشت و بسیاری از اموال که متعلق به شهروندان خرم‌آبادی است به سرقت می‌رفت.

وی با بیان اینکه مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در پایانه برون‌استانی خرم‌آباد فعالیت داشتند، افزود: این رانندگان با کرایه‌های نامتعارف و حتی اخاذی از برخی مسافران موجب مشکلاتی برای شهروندان شده بودند که به‌دلیل نبودن نگهبانی و سیستم نظارتی قابل‌ردیابی و پیگیری نبود.

شهردار خرم‌آباد با تأکید به اینکه پارک‌کردن خودرو‌ها در فضای پایانه برون‌استانی باعث اختلال در روند کار اتوبوس‌ها و خدمت‌رسانی به مردم می‌شد، عنوان کرد: ایستگاه نگهبانی این پایانه فعال شده و ورود مسافربر‌های شخصی به پایانه نیز ممنوع شد.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی مسافران خرم‌آباد فقط توسط تاکسیرانی انجام می‌شود، بیان کرد: نرخ‌نامه در پایانه نصب شده و امکان سوءاستفاده وجود ندارد؛ در صورتی که تخلفی انجام شود قابل‌رصد و قابل پیگیری است.

بارانی با اشاره به پیگیری و نظارت بر کالا‌های قاچاق در پایانه برون‌استانی خرم‌آباد گفت: مکانی اختصاصی برای عبورومرور وانت‌ها و خودرو‌های باربری که برای تعاونی‌ها بار جابه‌جا می‌کنند تعیین شده‌است.

برچسب ها: پایانه ، مسافربری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.