تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های تملیکی استان بوشهر

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: همراهی دستگاه قضا موجب تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی استان شده است.

مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری و مختاری معاون دادستان استان بوشهر از انبار‌های اموال تملیکی بازدید به عمل آوردند.

رییس کل دادگستری و معاون دادستان استان پس از بازدید از انبار اموال تملیکی بوشهر، نحوه نگهداری و روند تعیین تکلیف کالا‌ها را بررسی و از همراهی دستگاه قضا، در مواجهه اموال تملیکی با چالش‌ها و موانع موجود در روند تعیین تکلیف و جلوگیری از تضییع بیت المال خبر دادند.

سید علی عسکری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری و قدردانی از همراهی و حمایت مقامات دستگاه قضا از اموال تملیکی، اظهار کرد: در سال‌های اخیر مقامات دادگستری و دادستانی استان اقدامات شایسته و چشمگیری در روند تعیین تکلیف پرونده‌های در اختیار این سازمان انجام و در مواجهه با چالش‌های موجود در کنار اموال تملیکی بوده اند که از عوامل موفقیت و ثبت رکورد‌های این اداره کل در سال‌ها و ماه‌های اخیر در کشور بوده است.

وی از تسریع در روند تعیین تکلیف کالا‌های ضبطی، قاچاق و متروکه انبار‌های گمرکات شمال و جنوبی استان که در دوماه گذشته تحویل و به انبار مرکزی استان انتقال داده شده اند، با همکاری و همراهی مقامات قضا و بازرسی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.