لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس - الدحیل قطر؛ سرخپوشان ایران درصدد برپایی جشن صعود در آزادی

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال الدحیل قطر است.  

هر ۲ تیم در شرایطی متفاوت به مصاف یکدیگر می‌روند، پرسپولیس برای صعود  از گروهش به برد این بازی نیازمبرم دارد، اما تیم الدحیل با ۴ امتیاز از لیگ قهرمانان آسیا وداع زودهنگامی داشته است.  

سرخپوشان ایران در هفته پنجم برابر تیم النصر عربستان یک امتیاز با ارزش در خارج از خانه کسب کردند تا با ۸ امتیاز، امیدشان برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا زنده بماند و آن‌ها می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر الدحیل قطر را کسب کنند تا به عنوان یکی از تیم‌های دوم این رقابت‌ها از گروه مرگ صعود کنند.  

بلیت‌های بازی پرسپولیس و الدحیل قطر خیلی زود به پایان رسید و باشگاه پرسپولیس همه تلاش خود را انجام داد تا با موافقت شورای تامین  تعداد بلیت‌ها را افزایش بدهد، اما لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با ۱۰ درصد افزایش بلیت‌ها هم مخالفت شده است. به هر حال هواداران پرسپولیس به خوبی از حساسیت بازی تیم محبوبشان اطلاع دارند و آن‌ها می‌خواهند ورزشگاه آزادی را برای حریف قطری تبدیل به جهنم کنند تا بازیکنان پرسپولیس با روحیه بالا بازی کنند و از موقعیت‌ها بهره ببرند و گل بزنند و جشن صعود را با طرفداران خود بگیرند.  

علاوه بر این، بعضی‌ها از بلیت فروشی بازی پرسپولیس و الدحیل سوء استفاده کردند و بازار سیاه به راه انداختند و گفته می‌شود که بلیت ۱۰ میلیونی هم فروخته شده است. البته باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای به هواداران گوشزد کرد که با بلیت تقلبی وارد استادیوم نشوند، چون اجازه پیدا نمی‌کنند که این بازی را تماشا کنند.  

در آن طرف، تیم الدحیل قطر با ۴ امتیاز از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است و دیدار این تیم برابر تیم پرسپولیس تشریفاتی است. البته این تیم قطری با وجود اینکه شانسی برای صعود از گروهش ندارد، اما برای اعاده حیثیت وارد زمین مسابقه می‌شود و می‌خواهد باخت بازی رفت را جبران کند و با روحیه بالا به مصاف حریفان خود در لیگ قطر برود، اما کار سختی جلوی هواداران پرسپولیس دارد.  

وحید امیری به احتمال زیاد  در بازی امشب به دلیل مصدومیت  قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و علاوه بر این، امید عالیشاه هم به جمع مصدومان پرسپولیس اضافه شد، اما مصدومیت دانیال اسماعیلی فر که در آخرین تمرین دچار آسیب دیدگی شد جدی نیست و او مشکلی برای بازی امشب ندارد.   در آن سوی میدان، فیلیپ کوتینیو، روبن سمدو و ادمیلسون جونیور  سه ستاره سرشناس الدحیل به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.  

تیم  پرسپولیس تاکنون در ورزشگاه آزادی ۳ بار  برابر الدحیل قرار گرفته است که به ۲ برد پرگل و یک تساوی بدون گل رسیده و تیم قطری هیچ گاه قادر به شکست دادن سرخپوشان در تهران نشده است و همین موضوع می‌تواند انگیزه بازیکنان پرسپولیس را برای بازی امشب افزایش بدهد.   همچنین  یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس ۳ بار رودرروی الدحیل قرار گرفته که آمار ۱ برد و ۲ شکست را در کارنامه اش ثبت کرده است.  

تیم پرسپولیس که در فصل ۲۰۱۸  برابر  الدحیل کامبک زد و با پیروزی مقابل این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، این بار هم می‌خواهد با بردن حریف قطری خود جواز صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را کسب کند.

تیم‌های پرسپولیس و الدحیل تاکنون ۹ مرتبه در برابر هم قرار گرفته‌اند که سهم هر تیم ۴ برد بوده و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. در این ۹ بازی ۱۶ گل رد و بدل شده که سهم هر تیم ۸ گل بوده است.  

به هر حال نتایج بازی‌های تیم‌های دوم سایر گروه‌ها به نفع پرسپولیس رقم خورده است و این تیم می‌تواند با برد برابر الدحیل به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
عجب جشن صعودی هم گرفتین.
متأسفانه اینجا بازی آسیایی بود و نتیجه را از قبل نمیشد تعیین کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
چه جشنی شد .
خخخخ
Sweden
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
حسن عباسی این تئوریسین روانی شيعه کثیف که آرزوی نابودی فوتبال کشور دارد امید است به زودی در تيمارستان بیتوته کند
وای به حال ملت ایران که سیاستمداران این کشور یا روانی یا جانی قاتل دزد لواطکار و بی پدر و مادر هستند
کسی مسلمان باشد و شیعه کثیف فاسد نباشد غیر ممکن است
مرگ بر فلسطین
زنده باد اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
خخخ
بله حتمآ.....
Iran (Islamic Republic of)
لنگی متوهم
۰۹:۰۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
سرخپوشان تهران ؟؟؟؟ هههههههه
نسیم سرخ اسیا خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل قربانی
۱۳:۲۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
قهرمانی را داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
صعودم کردن بعدش چی حذف
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ پرسپولیسی
۰۸:۲۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
به امید برد پرگل عشقپولیس و صعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
ب گوری چشم حسودا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
چشم حسود را چه جوری کور کردید...خخخخخ
آخرین اخبار