نظام اسلامی، ستون فقرات مقاومت است/ طوفان الاقصی اسرائیل را در هم شکست

رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی، ستون فقرات مقاومت است گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث غافلگیری دشمنان شد و در واقع این اقدام تودهنی محکمی بویژه به اسرائیل زد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حامد علم الهدی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان، بیان کرد: امروز مهمترین موضوع و اولویت اول جهان اسلام مساله غزه و طوفان الاقصی است.

وی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا امروز دشمن غافلگیر شود و در واقع این اقدام تودهنی محکمی به دشمنان زد، دشمنانی که داعش را ایجاد کردند و آرزوی نابودی ایران را داشتند اما امروز ایران اسلامی و مقاومت در متن و تیتر خبرهای دنیا قرار دارند و دشمنانی که آرزوی به گور بردن ما را داشتند اکنون خود گورشان را کنده‌اند چرا که ما مقاوم ایستاده و پیروز میدان هستیم.

رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ستون فقرات مقاومت، نظام اسلامی بوده و ما این را با افتخار اعلام می‌کنیم و حمایت خود را از نیروهای مقاومت افتخار می‌دانیم.
وی ادامه داد: امروز نیروهای مقاومت حماسه‌هایی را در عرصه جهانی آفریدند که دشمن را وادار به اعتراف کرده، دشمن اعتراف به ضعف و زبونی خود و اعتراف به پیروزی‌های جمهوری اسلامی کرده است‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت نیروهای جوان و هوشمند خود سربلند بوده و در دنیا پرچم اسلام را به اهتزاز درآورده است.

وی اظهار کرد: موضوع غزه در طوفان الاقصی تمام ملت‌های دنیا را با یکدیگر متحد کرد حتی غیر مسلمانان را به صحنه آورد و پشتیبان مسلمانان قرار داد و چهره واقعی صهیونیست و یهود را از پشت نقاب کنار زد و چهره واقعی نظام کودک‌کش و ستم را بر جهانیان نشان داد.

رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اسرائیل تلاش کرده بود به وسیله داعش چهره اسلام، دین و پیامبر خدا را خشن معرفی کند در حالیکه دین اسلام دین صلح و آرامش و پیامبر(ص) رحمت للعالمین است و امروز چهره‌ دشمنان در مقابل جهانیان عیان شد، امیدواریم که این اقدام زمینه ساز ظهور مهدی موعود (عج) و دولت جهانی موعود باشد.

وی بیان کرد: مسوولیت در جمهوری اسلامی و نظام اسلامی که نظام برآمده از ثمره خون شهداست فقط عنوان آن خدمتگزاری است، باید خدمت و از ظرفیت و تجربه بازنشستگان در این مسیر استفاده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی ادامه داد: ریشه اغتشاشات کشور در سال گذشته که آسیب‌هایی به فرهنگ و روحیه معنوی جامعه وارد کرد به دشمنان ایران اسلامی در راس آنها اسرائیل برمی‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار