۲۷۴ فقره تسهیلات به مددجویان شاهرود پرداخت شد

رییس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه امسال ۲۷۴ فقره تسهیلات به مددجویان این نهاد پرداخت شده است، گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به توانمندسازی مددجویان است.

محمدمهدی اصغری رییس کمیته امداد شاهرود با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد شاهرود پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات در واقع می‌کوشد تا مددجویان را توانمند و اقتصاد خانوار‌های تحت پوشش را بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه این مبلغ ۲۷۴ فقره را در بر دارد، افزود: این تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی به مددجویان پرداخت شد تا بتواند گره‌ای از مشکلات این افراد بگشاید.

رئیس اداره کمیته امداد شاهرود ضمن بیان اینکه این تسهیلات با هدف رفع مشکلات درمان، مسکن، اشتغال، کارگشایی و ... به مددجویان داده شده است، ادامه داد: با ارائه تسهیلات می‌کوشیم تا جامعه هدف بتواند خودکفا شده و به استقلال مالی دست پیدا کنند.

اصغری بابیان اینکه خیران می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت به مددجویان در اعطای وام کمک کنند، تصریح کرد: هرچه خیران مبلغ بیشتری در حساب قرار دهند منابع بیشتری برای وام به نیازمندان واقعی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: بر همین مبنا طی سال جاری خیران هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سپرده گذاری انجام دادند تا سهم پرداخت تسهیلات به نیازمندان افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار