۱۶۰۰ معلول در تنگستان از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند

فرماندار تنگستان گفت: ۱۶۰۰ معلول در این شهرستان از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند و هیچ پشت نوبتی برای مستمری توانبخشی نداریم.

احمد لطفی روز دوشنبه در نشست با رییس بهزیستی شهرستان تنگستان اظهار کرد: کیفیت خدمات رسانی به جامعه معلولان باید افزایش یابد.

وی با اشاره به حمایت از هزار و ۶۰۰ معلول در این شهرستان گفت: هم اکنون حدود هزار و ۶۰۰ نفر معلول بینایی، ذهنی، اعصاب و روان، شنوایی، صوت و گفتار جسمی حرکتی از خدمات بهزیستی در حوزه توانبخشی در شهرستان استفاده می‌کنند و هیچ پشت نوبتی برای مستمری توانبخشی نداریم.

خدیجه جمالی، رئیس بهزیستی تنگستان نیز گفت: در راستای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت و دستیابی آن‌ها به زندگی مستقل همه توانمان را به کار خواهیم بست.

رئیس بهزیستی تنگستان یاد آور شد: بیش از ۸۰۰ نفر در برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه در در شهرستان خدمات دریافت می‌کنند که در این حوزه تا کنون اعتباری بالغ ۸۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: برای دسترسی، مناسب سازی منازل و خودرو معلولان و اشتغال آن‌ها اعتباری بالغ ۱۶۵ میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: در مرکز غیر دولتی روانه توانبخشی معلولان ذهنی تعداد ۳۰ نفر زیر ۱۴ سال در حال آموزش هستند که بابت هشت ماه اول سال چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.