حملات حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از انجام حملات علیه نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان ما در راستای حمایت از مردم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت شریف و شجاع فلسطین بامداد امروز راس ساعت۱:۰۰ با سلاح مناسب، تجمع نظامیان اشغالگر در «حرج شتولا» و پایگاه «الراهب» را هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در این حملات، تلفات دادند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز اعلام کرد که سه نظامی این رژیم شب گذشته در اثر اصابت یک خمپاره به منطقه شتولا در شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند.

همزمان با اعلام این خبر، واحد‌های توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل اطراف شهر محیبیب و شهر میس الجبل در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه و هدف قرار دادن مردم بی دفاع این منطقه کرده است که در اثر آن تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.

با شروع بمباران‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، حزب الله لبنان، ارتش یمن و گروه‌های مقاومت عراقی نیز اقدام به هدف قرار دادن مواضع صهیونیست‌ها و آمریکا در منطقه کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
به صهیون رحم نکن چون به حتی کودک پیر سالخورده مریض مجروح رحم نمی کند
Finland
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
چرا حمله زمینی نمی کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
ماشاءالله بزنید این رژیم را که به کودک و بزرگ رحم نمی‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
انگار حملات در دریای سرخ و تنگه باب المندب ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۵۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
حزب الله انگاربادرختاقراردادبسته که فقط درختاروبزنه محلوم نیست چکارمیکنه
Germany
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
شما مثل اينكه دلتان خوش است. اسراييل كاري را ميكند كه امريكا سالها در ويتنام ژاپن عراق سوريه ليبي و افغانستان كرد. ككشان هم نميگزد. هيچ كشوري هم نتوانست جلو گيرشان باشد و هيچ مقام امريكايي هم دادگاهي نشد و نميشود. سناريوي هميشگي شان عليه تروريسم همين بوده و هست. تنها كشوري كه امريكا اسراييل ازشان حساب ميبرند و جرات درگيري نظامي با انان را ندارند چين و روسيه هستند. غرب با حمايت هميشگي اش از اسراييل فلسطين را مسئله خودش نميداند و بهايي به ان نداده و نميدهد. كشور هاي عربي هم دريافت دلارهاي هنگفت و حمايت امريكا و تجهيزات جاسوسي نظامي اسراييل را ترجيح ميدهند تا حمايت از فلسطين در عمل و نه شعار و بيانيه. از اين روست كه اسراييل ازادانه و با خيال راحت به اين جنايت ها ادامه داده و ميدهد. تنها قدرتي كه توانايي توقف اين جنايت ها را خواهد داشت ارتش مجهز به جت هاي جنگنده مدرن, ناوهاي تهاجمي و موشك هاي نقطه زن است و بس. اتحاد جمعي كشورهاي عربي ادعاي پوچ و توخالي بيش نيست.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۷:۳۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
حزب الله که همش تیروتخته هارومیزنه بادرختارو
انگاربادرختادشمنی داره بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
حالا اگه زد مظلوم نمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
دم حزب الله گرم
آخرین اخبار