تامین نمک و ماسه زمستانی جاده های زرند

سرپرست راهداری زرند گفت: ۶۰۰ تن ماسه برای انجام برف روبی و یخ زدایی مسیر‌ها در زمستان آماده شده است.

 ستاد مدیریت بحران با محوریت بررسی مسائل و مشکلات راهداری در فصل زمستان به ریاست فرماندار و با حضور نماینده ستاد مدیریت بحران استان، معاون برنامه ریزی فرمانداری، بخشدار مرکزی و سایر مدیران عضو ستاد بحران شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار زرند دراین جلسه با تشریح موقعیت حساس شهرستان زرند در سفر‌های زمستانی، به مدیریت مشارکتی و تعامل بین بخشی تمامی دستگاه‌های اجرایی، صنایع و معادن با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تاکید و در انجام و اجرای موفقیت آمیزطرح راهداری زمستانی اصرار نمود.

در ادامه امیری سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان، از آمادگی لازم این اداره در طرح راهداری زمستانی و تامین ۲۰۰ تن نمک و ۶۰۰ تن ماسه برای انجام برف روبی و یخ زدایی مسیر‌ها در موقع نیاز خبر داد.

او با بیان اینکه نیرو‌های مجرب و ماشین آلات اداره راهداری شهرستان از تاریخ ۲۶ آذرماه سال جاری الی ۲۰ فروردین ماه سال آینده، به صورت ۲۴ ساعته و مستمر در راه‌های مواصلاتی شهرستان خصوصاً نقاط حادثه خیز، از جمله گردنه‌های ده علیرضا، عیسی آباد و جرجافک در راه‌های اصلی و گردنه حتکن در راه روستایی حضور فعال دارند، بر لزوم همکاری شهرداری‌های شهرستان (زرند، یزدانشهر، خانوک، ریحانشهر)، بخشداری‌های مرکزی و یزدان آباد و صنایع و معادن با اداره راهداری در هنگام بروز بحران تاکید کرد.

در این جلسه همچنین شرکت نفت ملزم به افزایش سهمیه ماشین الات راهداری با توجه به گستردگی حوزه کاری و حجم بالای خدمات این اداره در طول فصل سرد سال شد.

برچسب ها: راهداری ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.