چهار پایگاه جدید هلال احمر در همدان دایر شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: شمار پایگاه‌های امدادی هلال احمر این استان از ابتدای سال جاری تاکنون با ۳۰ درصد افزایش از ۱۴ به ۱۸ پایگاه رسیده است.

علی سنجربگی گفت: یکی از این پایگاه‌ها در جاده مسیر کوهستانی گنجنامه - تویسرکان دایر شده است که در تابستان به مسافران عبوری و در زمستان با توجه به مسدود شدن مسیر به کوهنوردان امداد رسانی می‌کند.

او گفت: ۱۵ روستا در مسیر جاده گنجنامه - تویسرکان قرار دارد همچنین این پایگاه در مجاورت بلندترین و مرتفع‌ترین نقطه همدان و مسیر تردد کوهنوردان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: همچنین یک پایگاه در جاده تویسرکان - کنگاور در شهر فرسفج، یک پایگاه در جاده اسدآباد - کنگاور در روستای بهراز و یک پایگاه در مسیر قهاوند - مرادبلاغی دایر شده است و مجموع این پایگاه‌ها ۶۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

سنجربگی گفت: پیشتر این پایگاه به صورت موقت و تنها در طرح‌های نوروزی دایر می‌شد، اما هم اینک به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

او گفت: ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای در بزرگراه همدان و نزدیکی روستای روعان، جاده همدان- قزوین و روستای قلعه قباد در مسیر نورآباد به نهاوند نیز در حال پیگیری است تا در طرح آمایش سرزمینی قرار بگیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۵۷۰ عملیات تا پایان آبان سالجاری تویز تیم‌های هلال احمر انجام شده است که ۶۶۴ تیم پنج نفره در در این عملیات‌ها مشارکت داشتند و ۶۵ هزار نفر خدمات دریافت کردند.

سنجربگی گفت: چهار پایگاه امدادی سیار نیز همزمان با ۱۵ آذر در گنج نامه، مجتمع خدماتی رفاهی فدک، مسیر همدان روعان و یک منطقه دیگر راه اندازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.