اجرای طرح قرار دوازدهم در استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از اجرای طرح قرار دوازدهم در استان با استقبال خوب مردم خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان محور اصلی این طرح است.

حجت الاسلام ستار علیزاده در دیدار صبح یکشنبه خود با مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به میزبانی اداره کل اوقاف سمنان با بیان اینکه طرح قرار دوازدهم که یک طرح اجتماعی محسوب می‌شود در استان سمنان اجرایی شده است، تاکید کرد: این طرح مورد استقبال گسترده مردم نیک اندیش استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح و در روز دوازدهم هر ماه به نیت حضرت قائم (عج)، بسته‌های معیشتی و سایر اقلام مورد نیاز نیازمندان تحت پوشش مراکز افق بقاع متبرکه تهیه و با رعایت شأن افراد به آنها اهدا می‌شود، افزود: کمک به نیازمندان محور اصلی طرح محسوب می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان سمنان همچنین با اشاره به رسته‌های مشترک فعالیت اوقاف و کمیته امداد بیان کرد: مهم‌ترین فعالیت مشترکی که ما بر کمیته امداد به دنبال آن هستیم رفع محرومیت در جامعه و محرومیت زدایی است.

علیزاده با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی از محل نیات موقوفات و نذورات بقاع متبرکه عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات اجتماعی بهتر به اقشار نیازمند جامعه طی چند سال اخیر، مراکز افق بقاع متبرکه (مراکز اجتماعی، فرهنگی، قرآنی) نسبت به شناسایی افراد نیازمند در محدوده بقعه اقدام کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار