برگزاری یادواره شهدای حقوقدان گیلان

یادواره ۱۱ شهید حقوقدان استان گیلان امروز در رشت برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در یادواره ۱۱ شهید حقوقدان استان در رشت بر لزوم تأسی از مکتب درس آموز و انسان ساز شهدا تأکید کرد و گفت: این مکتب، تجلی رابطه انسان‌های خالص با معبود، کلام وحی و معنویت است.

او با استناد به آموزه‌های اسلام اصیل به تشریح مقام والای شهدا پرداخت و افزود: امروز ارواح طیبه و تابناک شهدا همچون ناظری امین، یاریگر انسان‌های حقیقت جو و آزاده‌ای است که در مسیر ارزش‌های ناب گام می‌گذارند و برای نجات زمانه از ظلم و جور زیاده خواهان عالم تلاش می‌کنند.

امام جمعه رشت تصریح کرد: توسل دائم به شهدا از فرصت‌ها و عنایاتی است که در پرتو آن می‌توان به حاجات دست یافت و به سرمنزل مقصود رهنمون شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان نیز در این مراسم بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدا تأکید کرد و پیروی از سیره آنان را موجب تشخیص سره از ناسره و تسریع در روند تحقق جامعه مهدوی دانست.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم عزت و اقتدار این مرز و بوم را مرهون رشادت و دلیرمردی فرزندان رشید دانست و گفت: شهدا با نثار جان خویش درس عزت و آزادگی را به جهانیان نشان دادند و دشمنان زیاده خواه ایران اسلامی را به کرنش مقابل اراده ملت شهیدپرور و کمال جو وا داشتند.

برگزاری یادواره شهدای حقوقدان گیلان

در این مراسم همچنین از ۷ خانواده شهید حقوقدان و ۲۵ کارمند نمونه دادگستری استان گیلان قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.