کمپین مسلمانان آمریکا برای شکست بایدن در انتخابات ۲۰۲۴

به دلیل حمایت شدید آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی مسلمانان این کشور از بایدن خشمگین شده و کمپینی برای شکست او در انتخابات آتی تشکیل دادند.

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» اعلام کرد مسلمانان آمریکایی قرار است در چندین ایالت در میشیگان گرد هم آیند تا کمپینی را آغاز کنند که آن را «ترک بایدن» نامیدند. این کمپین بازتابی از خشم آن‌ها از مدیریت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در جنگ غزه است. 

این وب سایت خاطرنشان کرد که خشم آمریکایی‌های عرب و مسلمان به چشم انداز انتخاب مجدد بایدن در اکثر ایالت‌های در نوسان که بایدن را در سال ۲۰۲۰ پیروز کردند، آسیب می‌رساند. انتظار می‌رود رهبران مسلمان آمریکایی از میشیگان، مینه سوتا، آریزونا، ویسکانسین، فلوریدا، جورجیا، نوادا و پنسیلوانیا برای آغاز کارزار جدید در دیربورن، میشیگان ملاقات کنند.

این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کمپین آن علیه بایدن به دلیل عدم تمایل وی به درخواست آتش‌بس و حمایت از مردم بی‌گناه غزه است. آن‌ها افزودند: «رهبران ایالت‌های در نوسان با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ شکست بخورد.»

پیش از این شبکه خبری آمریکایی NBC گزارش داده بود: «دولت بایدن به دلیل حمایت از تجاوزات اسرائیل به غزه با مخالفت‌های داخلی فزاینده و بی سابقه‌ای مواجه است. صد‌ها کارمند دولت فدرال با امضای نامه‌ای سرگشاده به بایدن از او خواستند که برای آتش بس برای حفاظت از جان غیرنظامیان فلسطینی فشار بیاورد.»

از سویی دیگر در کنگره، صد‌ها کارمند تظاهراتی را سازماندهی کردند و نامه‌هایی را امضا کردند که خواستار آتش‌بس و پایان آنچه که آن‌ها «چک سفید آمریکا به اسرائیل» می‌دانستند، شدند.

یک نظرسنجی که توسط شبکه آمریکایی NBC News انجام شد نشان داد که حمایت رای دهندگان از بایدن در بحبوحه نبرد طوفان الاقصی به پایین‌ترین سطح خود کاهش یافته است. بر اساس نظرسنجی این شبکه، ۷۰ درصد از رای دهندگان بین ۱۸ تا ۳۴ سال شیوه برخورد بایدن با جنگ را رد کردند و در این زمینه، ۵۶ درصد از رای دهندگان سایر گروه‌ها نیز سیاست بایدن را رد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
به آقای بایدن بگویید آقای کسینجر صدایش میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
به آقای بایدن بگویید آقای کسینجر صدایش میزند
آخرین اخبار