اجرای طرح پیشگامان انتظامی۴ در آذربایجان شرقی

 فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح پیشگامان انتظامی ۴ در جهت شناسایی و برخورد با کانون‌های جرم خیز در سطح استان خبر داد.

سردار محمدی اظهار کرد: در اجرای طرح پیشگامان انتظامی۴  تعداد ۴۰۶ نقطه آلوده و  جرم خیز شناسایی شده در استان آذربایجان شرقی پاکسازی و همچنین تعداد ۲۴۸ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تشریح کرد: تعداد ۴۳ دستگاه خودرو، ۹ دستگاه موتورسیکت سرقتی و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴۰۰ معتاد خطرناک دستگیر و تحویل مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد شد.

سردار محمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است گفت: تعداد پنج نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد راهبندان و عربده کشی آرامش و آسایش شهروندان را به مخاطره انداخته بودند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به کشفیات کالای قاچاق و اقلام ممنوعه نیز در اجرای این طرح افزود: در حدود ۱۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و تعداد سه هزار و ۴۹۷ عدد قرص روانگردان و مقادیری اقلام ممنوعه نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی گفت: بر عهدی که با مردم بسته‌ایم پایبند بوده و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش شهروندان خواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.