بیش از ۳۰۰ واحد فعال اقتصادی اتباع و مهاجرین در استان قم

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم از اعطای ۳۷ اقامت بلند مدت به اتباع خارجی سرمایه گذار خبر داد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: بیش از 300 واحد فعال اقتصادی اتباع و مهاجرین در استان قم وجود دارد که توانسته اند با سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی فرصت های شغلی زیادی در استان قم فراهم سازند.  

علی اکبر زارعی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم در جلسه کارگروه اقتصادی مهاجرین با اشاره به حضور گسترده فعالین اقتصادی گفت: برای جذب و مشارکت بیشتر مهاجرین فعال در حوزه اقتصاد باید زمینه تسهیل اعطای اقامت ویژه را برای فعالان اقتصادی دراستان قم ایجاد کنیم.

وی افزود: در حال حاضر به 37 نفر فعال اقتصادی از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان با سرمایه ای بالغ بر 727 میلیارد تومان در استان قم اقامت بلند مدت اعطا شده است .

زارعي اظهار داشت: فعالین اقتصادی مهاجر در حوزه دامداری، تولید کفش، صنعت ساختمان، گرانول و ملزومات مرتبط با کولر گازی ارائه خدمت می کنند .

مديركل امور اتباع ومهاجرين خارجي استانداري قم با اشاره به سياست دولت سيزدهم در جذب و حمايت از سرمايه گذاري عنوان کرد: مهاجرین فعال اقتصادي می‌توانند با مراجعه به اداره سرمايه گذاري و اقتصادی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان نسبت به ایجاد و تشکیل پرونده اعطاي اقامت ويژه اقدام نمايند و از مزاياي قانوني سرمايه گذاري در جمهوري اسلامي ايران بهرمند شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.