۱۶ آذر استان سمنان به عطر حضور پنج شهید گمنام معطر می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: برگزاری آیین استقبال از پنج شهید گمنام از یادگاران دوران هشت سال جنگ تحمیلی در این استان برای صبح شانزدهم آذر برنامه ریزی شد.

سردار عباس مطهری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: همزمان با دهه شهادت حضرت فاطمه (س) و امید پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی استان سمنان میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۶ آذر آیین استقبال از پیکر شهدای گمنام در شاهرود، صبح روز ۱۷ آذرماه در میامی، صبح روز هجدهم آذرماه در دامغان و عصر همان روز در مهدیشهر، صبح روز نوزدهم در گرمسار و عصر در آرادان و صبح روز بیستم آذرماه در سرخه و عصر در سمنان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری محفل‌های انس و وداع معنوی با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از بیست و ویکم تا بیست و پنجم آذر در نقاط مختلف استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

سردار مطهری اضافه کرد: آیین تشییع شهدا روز بیست و ششم آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در چهار شهرستان استان سمنان انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ۲ شهید در شهرستان میامی، یک شهید در هریک از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و گرمسار خاکسپاری خواهند شد.

وی اظهار کرد: ۶۱ یادمان شهدا در استان سمنان وجود دارد که ۲۰ یادمان نیمه‌ساز یا نیازمند مرمت است که از این تعداد ۱۰ یادمان در مرکز‌های اداری و نظامی و ۱۰ یادمان در مرکز‌های عمومی قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و ضرورت دارد خیران و بخش‌های مختلف در راه تداوم راه شهدا و انتقال آرمان‌های آنان به نسل امروز بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.