یمن خطاب به آمریکا: به جایی که از آن آمده‌اید برگردید

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن، به آمریکایی‌ها هشدار داد از منطقه خارج شده و به جایی که از آن آمده‌اند، برگردند.

 محمد علی الحوثی یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن با هشدار به آمریکایی‌ها گفت: «به جایی که از آن آمدی برگرد». او همچنین تاکید کرد که مردم یمن اهل جهاد هستند و خودشان اسلحه را به سمت دشمن واقعی،  هدایت خواهند کرد.

براساس گزارش المیادین، الحوثی درباره نقش کشورهای عربی و اینکه این کشورها تنها پس از تجاوز مجدد به غزه به برگزاری کنفرانس رضایت می‌دهند، تاکید کرد آنچه برای عربستان خوب است این است که حماس و جهاد اسلامی از فهرست و مکان تروریست‌ها حذف شوند و اسرائیل در این لیست قرار بگیرد.

سخنان الحوثی در طول رژه مسلحانه و مردمی یمنی برای حمایت از مردم فلسطین ایراد شد. در این رژه رزمندگان مردمی که تعداد آن‌ها ۱۶۰۰۰ نفر است و دوره‌های آزاد را از سوی مربیان در زمینه‌های مختلف نظامی فارغ التحصیل شدند، شرکت داشتند.

شرکت کنندگان در رژه مسلحانه مردمی با تایید اینکه مردم یمن با موضعی روشن در حمایت از فلسطین ایستاده اند، پیامی به ملت فلسطین و مجاهدان غزه ارسال کردند و در آن گفتند: شما تنها نیستید، ما هستیم. در کنار شما و آماده مبارزه، همه گزینه‌ها حاضر و آماده هستند.

دو روز پیش، نیرو‌های مسلح یمن تاکید کردند که در گسترش عملیات نظامی خود علیه رژیم صهیونیستی، هر هدفی در دریا و خشکی را که لازم بدانند هدف قرار می‌دهند و در آن تردید نخواهند کرد. 

 همچنین نیرو‌های مسلح یمن به ممانعت از حرکت کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ ادامه داده و با هدف اطمینان از اجرای کامل این تصمیم، اقدامات بیشتری را انجام خواهند داد.

صنعا از همان آغاز، تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را رد کرد و خواستار پایان دادن به جنایات این رژیم شد. چند روز پس از آغاز تجاوز، نیرو‌های یمنی چندین بار موشک‌های بالستیک و پهپاد‌ها را به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب و از مقاومت فلسطین در مقابله با اشغالگران حمایت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
یعنی برنگردی جنگ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
مسلمانان جهان بیش از ۲ میلیارد جمعیت دارند و صهیونیستهای اسرائیل حدود ۷ میلیون نفر هستند .
خجالت دارد که مسلمانان جهان ، کشتار مردم مسلمان بی پناه غزه را می بینند و اقدامی نمی کنند !!!!!! میبینند که کودکان و زنان و سالخوردگان چگونه تکه تکه می شوند!!

اگر آزادگان خونشان به جوش آید و تمام سفارتخانه های اسراییل در جهان را به اتش بکشند و مزدورانشان را بکشند ، دور از انتظار و منطق و اخلاق نیست .
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۴۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
رفتند
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۰۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
واقعاچقدتهدیدش وحشتناک بود
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۴:۳۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
وحشتناک تر از وحشتناک برو تاریخ بخوان آن وقت در خواهی یافت آنان بطور وحشتناکی در نابودی ساسانیان نقش داشتن آن روزی هم که نامه محمد به پیشگاه خسرو پرویز پادشاه ایران رسید گفت این عرب پا برهنه را بیندازید بیرون بعد می دانی چه شد بوسیله همان اعراب بطور وحشتاکی از صفحه روزگار حذف شد
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۳:۵۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
مثلاکجاگورباغه خخ
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
بمیر نمیتونی درست حرف بزنی پس خفه شو
آخرین اخبار