رئیس سازمان بهزیستی کشور:

با وجود محدودیت ها به دنبال تجهیز کردن سازمان بهزیستی هستیم

رئیس سازمان بهزیستی کشور از صفر شدن پشت نوبتی‌های مستمری در ۲ سال گذشته خبرداد.

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: در سازمان تحول نظری و مبانی آن تازه‌گردانی شد و حرف نو و رویکرد جدید به حوزه ماموریتی ما وارد شد.

او گفت: نگاه سازمان این بود که سلسله فعالیت‌های فراگیر اجتماعی و مسیر تحول را بپیماید. استفاده و به روز رسانی فناوری‌های اجتماعی و پیش‌ران‌های مرتبط احصاء شد.

قادری  تصریح کرد: یاریگری اجتماعی را مرور کردیم که قابلیت جریان سازی داشت. هدایت خط محتوایی سازمان در برنامه‌های گفتمانی همیشه در دستور کار بوده است. از سرمایه‌های اجتماعی در این دولت استفاده کردیم و میدان آوری نهاد‌ها و حلقه‌های میانی را انجام دادیم و ادبیات جدید و فاخری شکل گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه اعتماد اجتماعی پایه و اساس شکل‌گیری سرمایه اجتماعی است، گفت: امید است مدل‌های موفق اشتراکی بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

او با بیان اینکه در سازمان بهزیستی غنای خدمات مقصود ما بود، گفت: توجه به مسائل با هسته سخت، بیمه، مهارت، توانمندسازی و برقراری ارتباطات فرادستگاهی سازمان بهزیستی، این سازمان را در آینده‌ای نه چندان دور به سازمان نسل نو تبدیل می‌کند.

قادری با اشاره به برنامه‌های پیشروی بهزیستی گفت: از اردو‌های پیشرفت و مسئله محور حمایت می‌کنیم. تقویت گروه‌های داوطلب و آموزش تسهیلگران دانش آموز و دانشجو برای انجام پروژه‌های اجتماعی، بهینه سازی جغرافیای نیکوکاری و ارتباط با ذائقه خیران از برنامه‌های پیشرو است.

قادری تصریح کرد: مصادیق آن پشت نوبتی‌هایی که سالیان سال منتظر دریافت خدمات بودند، که اکنون صفر شده استو در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار خانواده در جریان خدمت مستمری قرار گرفته‌اند. در این دولت سازمان بهزیستی صاحب حوزه ها، مراکز برنامه‌ریزی و اشتغال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
انقدری که حرف میزنند و شو اجرا میکنند بهیچ عنوان خدمات واقعی به معلولان داده نشده و نمیشود
من ده ساله نخاعی ام و تجربه کردم که میگم
فقط استفاده تبلیغاتی شده از معلولان همیشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
مثلابیمه تکمیلی و مستمریها را بالا میبرید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
حق پرستاری معلولین شدید و خیلی شدید پشت نوبتی چی شد؟ماده ۲۷ چی شد؟مراکز مثبت زندگی دردسر معلولین رو ۲برابر کرده قبلا اگه کاری با بهزیستی داشتیم مستقیم میرفتیم پیش مددکار الان اول باید بری مرکز مثبت زندگی بهت یه نامه بدن بعد بری بهزیستی
آخرین اخبار