۲۰۰ پویش اخبار امیدآفرین در خراسان‌جنوبی منتشر شد

مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: ۲۰۰ پویش برای انتشار اخبار امید افرین در استان منتشر شده است.

رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی امروز در دیدار با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه‌ای و طلاب با سخنگوی دولت گفت: نباید توقع تحقق جهاد تبیین را از دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی انتظار داشت همچنین برخی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب نیز به جای این که دستاورد‌های نظام را بیان کنند پز روشنفکری می‌دهند.

او افزود: به اعتقاد برخی از کارشناسان رسانه‌ای سخنان منفی سبب افزایش ۷۰ درصدی مخاطبان می‌شود به همین دلیل برخی از رسانه‌ها برای جذب مخاطب اقدام به منفی سازی به جای امید آفرینی می کنند.

رضایی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن هستیم ادامه داد: دشمن همه تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید


مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: در حالی که امروز درگیر جنگ ابرروایت‌ها هستیم، اما بسیج رسانه خراسان جنوبی از ابتدای امسال و پارسال براساس شعار سال و سخنان رهبری اردوی راهیان پیشرفت و دیگر برنامه‌ها را در دستور کار خویش قرار داده است.

او با اشاره به اجرای پویش خبر امید آفرین در خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ پویش برای انتشار اخبار امید آفرین در استان منتشر شده است و همچنین رویداد رسانه‌ای جام امید در استان در حال برگزاری است.

سجادی عنوان کرد: در شرایط کنونی الگوی رسانه‌ای راهبردی کلان یا تدوین نشده یا تببین نشده است که ضرورت دارد  در این زمینه برخی روابط عمومی ها آموزش‌های لازم را ببینند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی با وجود اینکه استانی فرهنگی است، اما در حوزه ارتباطات فقیر است گفت: یارانه مطبوعات باید برای مناطق محروم به طور ویژه دیده شود، چون هر روز شاهد کاهش خبرنگاران در استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.