رحیم عبدالخانی؛

ماجرای تحویل خودروی پژو پارس از زبان متقاضی خوزستانی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از استان خوزستان مشکلات تحویل خودروی پژو پارس را روایت کرد.

قبل از راه اندازی سامانه یکپارچه سازی فروش خودرو شرکت‌های خودروساز در چندین مراحل فروش خودرو در سایت خود قرار می‌دادند و متقاضیان بسیاری ثبت نام می‌کردند و صاحب خودرو به قید قرعه می‌شدند، اما در برخی از موارد متقاضیان بار‌ها ثبت نام کرده و موفق به تهیه خودرو نمی‌شدند، اکنون با سامانه یکپارچه سازی خودرو تا حدودی این مشکل برطرف شد.

اکنون شهروند خوزستانی ما در سامانه یکپارچه سازی، خودروی پژو پارس ثبت نام کرده است، اما با مشکلاتی جهت تحویل آن مواجه شده است که در ادامه از زبان ایشان روایت شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، من از خوزستان هستم و اول سال در سامانه یکپارچه برای پژو پارس سفارشی‌ای ال ایکس ثبت نام کردم و برای من اولویت پاییز زدند. با کلی انتظار بعد از ۷ ماه در تاریخ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ برایم پیامک تحویل زودتر از موعد پژو سفارشی بجای ماشین ثبت نامی ارسال شد و گفته در صورت عدم تمایل متعاقبا اعلام می‌کنیم به شما؟ بنده نیز منتظر پیامک دوم ماندم، اما پیامک نیامد نیومد خودم داخل پروفایل چک کردم و گفته شده بود تا ۱۴۰۲/۰۸/۰۴مهلت واریز وجه برای پژو‌ای ال ایکس داری درحالی که من پیامی ندیدم با ایران خودرو و ۱۲۴ تماس گرفتم، اما نتیجه‌ای نداشت، چون مهلتش تمام شده و بنده بی خبر بودم، من راننده ماشین سنگین هستم و بعد از ۲۲ سال کار توانستم مقداری پس انداز کنم تا ماشین بخرم، بعد از این همه انتظار بخاطر یک پیامک که معلوم نیست کجا رفته است و چی شده است این فرصت را از بنده گرفتند.
در ضمن من از سال ۹۹ تا اول امسال فقط ثبت نام می‌کردم، ولی موفق به برنده شدن نشدم تقریبا ۴۴ بار ثبت نام کردم. شاید خیلی‌ها این مشکل را داشته باشند خواهش میکنم پیگیری کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد از گناباد
۱۵:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
برای من هم بعد از ۳۸ بار ثبت نام در قرعه کشی باز دوباره ثبت نام در سامانه برای پارس سفارشی ای ال ایکس برای زمستان ۴۰۲ بوده و هنوز خبری نیست بعد از بیست سال کارگری و هزار مصیبت و وام پول جور کردیم وتا الان هم پولی که داشتم اب شده و حالا هم که میگن متوقف شده..هیچ کس هم پاسخگو نیست.
Germany
علی امیری
۲۰:۳۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
بنده از برج ۱۲ سال ۱۴۰۱ کارت طلایی ایران خودرو مقررشده خودرو تعویض شود ولی تاکنون خودرو جدید ندادن تحویل
آخرین اخبار