خطیب جمعه همدان خواستار اتمام طرح های نیمه تمام استان شد

خطیب جمعه همدان گفت: ما در استان همدان بیش از هر چیز مشکل نیمه تمام ماندن طرح‌ها و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، با زمان طولانی را داریم.

حجت الاسلام  شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان گفت: باید با تغییر نگرش در انجام امور، به دنبال سرعت دادن به طرح‌ها و رسیدگی به درخواست‌های مردمی باشیم.

او مشکل مسکن و بالا بودن هزینه‌ها را دغدغه مهم مردم استان دانست و خواستار اجرای سریع‌تر طرح‌های ساخت مسکن شد.

امام جمعه همدان گفت: با ایجاد کارگروه بررسی طرح‌ها و سفر به همه شهرستان‌ها می‌توانیم بر روند اجرای بهتر طرح‌ها نظارت کنیم و مسئولان استان را در پیگیری برای جذب اعتبارات کمک کنیم.

شعبانی موثقی، مردمی بودن و در کنار مردم بودن را رمز موفقیت مسئولان دانست و گفت: مسئولان اگر بین مردم باشند و دسترسی راحت تری برای مردم داشته باشند می‌توانند وظایف محوله را درست انجام دهند و در انجام خدمات موفق باشند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: مسئولان استان باید تغییر وضعیت نیرو‌های دستگاه‌های اجرایی و کارمندان را ساماندهی کنند و هر چه زودتر تکلیف نیرو‌های خود را برای استخدام مشخص کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه ما نسبت به کارکنان و کارمندان مسئول هستیم، گفت: نه تنها باید افرادی که شامل طرح‌های مختلف و سهمیه‌ای هستند تعیین تکلیف و تغییر وضعیت داده شوند بلکه همه افرادی که سابقه‌های طولانی دارند باید تبدیل وضعیت شوند و این دغدغه خیلی از خانواده‌های کارمندان دستگاه‌های اجرایی است.

خطیب جمعه استان همچنین به مقاومت مردم غزه اشاره کرد و گفت: حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه و سایر مردم مظلوم جهان همواره با تقویت روحیه مقاومت و قدرت یافتن مردم مظلوم همراه است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی حمایت از مظلومان را وظیفه‌ای انسانی و بشردوستانه دانست و گفت: مردم غزه هم همراهی مردم بشر دوست جهان و مسلمانان را انتظار دارند و برای احیای حق خود دفاع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.