نشست هماهنگی چهل و سومین کنگره ملی یادواره شهدای دانشجو هویزه

نخستین نشست هماهنگی چهل و سومین کنگره ملی یادواره شهدای دانشجو هویزه در فرمانداری این شهرستان همراه با جانشین سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

علیرضا پورحسن، جانشین سازمان بسیج دانشجویی گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و با زنده نگه داشتن یاد آن‌ها شاید بتوانیم گوشه از دین آن‌ها را جبران کنیم.

او می‌گوید: امسال دانشجویان بسیجی طبق گذشته پا به کار و خادم این شهدا هستند و با برنامه ریزی و دعوت از خانواده شهدای دانشجو مدفون در یادمان هویزه تلاش می‌کنیم چهل و سومین کنگره ملی شهدای دانشجو را به بهترین نحو و در شأن شهدا بزرگوار برگزار کنیم.

پورحسن ادامه داد: مراسم کنگره ملی شهدای دانشجوی مظلوم کربلای هویزه، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۵ دی ماه همزمان با شب شهادت شهیدان هویزه (۱۶ دی) در محل یادمان این شهدا که واقع در رزمگاه، قتلگاه و آرامگاه شهیدان عزیز هویزه است، برگزار خواهد شد.

ایاد مطوری فرماندار شهرستان شهرستان گفت: تمام ظرفیت‌های شهرستان می‌بایست برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این مراسم در حد نام و جایگاه این شهدا و شهرستان بعنوان دروازه ورود تشیع و خاکریز اول دفاع مقدس بسیج شوند

 اوگفت:برای این مراسم میهمانان ملی و خانواده‌های معزز شهدا از سراسر کشور حضور خواهند یافت لذا می‌بایست تدابیر و تمهیدات لازم متناسب با این مراسم ملی اتخاذ گردد.

برچسب ها: بسیج ، شهدا ، شهدای دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.