اصلانیان: توقع برد پرسپولیس برابر الدحیل را داریم/ امیدوارم چمن آزادی یار دوازدهم حریف نباشد

مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت: کادر فنی باید تمهیداتی در نظر بگیرد که بتوانیم برابر الدحیل موقعیت گل ایجاد کنیم، چون اگر پیروز نشویم حذف می‌شویم.

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا  اظهار کرد: پرسپولیسی‌ها از لحاظ فنی فراتر از انتظار ظاهر شدند و  با توجه به اینکه تیم النصر ۱۰ نفره شد، آن‌ها می‌توانستند بازی را پیروز شوند. در کل بازی خوبی بود و می‌شد ۳ امتیاز را گرفت و یک مقدار بدشانسی آوردیم و نتوانستیم دروازه را باز کنیم، اما این شانس را داریم که در رقابت با تیم‌ها دوم با برد برابر تیم الدحیل بتوانیم به مرحله بعدی برویم.

او افزود: بازی در زمین النصر به مراتب آسان‌تر از بازی در ورزشگاه آزادی است که چمنش آن قدر افتضاح است، که ۲ پاس ساده نمی‌شود رد و بدل کرد، اما ان‌شاءالله کادر فنی تمهیداتی در نظر بگیرد که بتوانیم برابر الدحیل تهاجمی بازی کنیم و موقعیت گل ایجاد کنیم، چون اگر نتوانیم پیروز شویم حذف می‌شویم.

الدحیل خط حمله آتشین دارد 

اصلانیان درباره اینکه تیم الدحیل را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به هر حال الدحیل،  بازی که برابر النصر ۴ بر ۳ باخت خیلی میلی‌متری نتیجه را واگذار کرد و توانست ۳ بار دروزاه النصر باز کند و این نشان می‌دهد که خط حمله آتشین دارد و  این بازی به مراتب سخت‌تر نسبت به دیدار با استقلال تاجیکستان است. بازیکنان هر چه دارند باید بگذارند، چون انتظار از آن‌ها می‌رود، با توجه به بازی خوبی که برابر النصر کردند.

تولید بازیکن در خط حمله در فوتبالمان انجام نمی شود 

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در امر گلزنی ناموفق هستند، گفت: من همیشه گفته ام که ما در خط جلو نیاز به بازیکنی داریم که جور تیم را بکشد. متاسفانه از نبیل باهویی بازیکن جدید تاکنون چیزی ندیدیم و واقعا فوروارد‌هایی که جذب می‌کنند، یکی از یکی بدتر هستند. حیف از این هزینه دلاری که صورت می‌گیرد. من نمی‌گویم که از استعداد‌های تولید شده خودمان بیاوریم، چون تیم‌های پایه ما در مسابقات حذف شدند و تولید بازیکن در خط حمله در فوتبالمان به آن صورت نداریم به خاطر همین باید بازیکنی بخرند که در حد و اندازه‌های لوکادیا باشد که بتواند  گل بزند.

پرسپولیس در صورت شرایط خوب زمین می تواند مقابله به مثل کند 

او ادامه داد: البته  با وجود اینکه پرسپولیس مهاجم تمام کننده ندارد، اما بازیکنان دیگر هستند که کمک کنند. به نظرم ترابی در خط حمله می‌تواند کمک حال تیم باشد و  اگر شهاب زاهدی هم در فرم خودش قرار بگیرد و در صورتی که صاحب موقعیتش کنند می‌تواند در امر گلزنی موفق باشد. بازیکنانی که پشت باکس حریف هستند هم می‌توانند به سرخپوشان یاری بدهند. بازیکنان ما  در بازی با النصر نشان دادند که اگر یک مقدار زمین مناسب باشد، می‌توانند جلوی تیم‌هایی که هزینه کردند مقابله به مثل کنند.

متاسفانه نبیل باهویی هنوز نتوانسته خودش را نشان بدهد 

اصلانیان تصریح کرد: توقع برد برابر الدحیل داریم و ان شا الله که بازیکنان بتوانند از عهده این کار برآیند و بتوانند از این مرحله عبور کنند. اصل داستان این است که ما در مسابقات لیگ یک رقابت تنگاتنگی با سپاهان و استقلال و نیم نگاهی هم به تراکتور داریم. اگر سرخپوشان بتوانند در نیم فصل یک فوروارد بخرند خیلی خوب می‌شود. متاسفانه نبیل باهویی هنوز نتوانسته خودش را نشان بدهد.

هواداران پشتوانه اصلی پرسپولیس و استقلال هستند 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه قیمت بلیت نصف شده تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و این موضوع تاثیرگذار است، گفت: اگرتماشاگر دلش با تیمش باشد دنبال بلیت نیست و به ورزشگاه می‌آید. بازیکنان باید طوری بازی کنند که تماشاگران لذت ببرند، چون پشتوانه اصلی پرسپولیس و استقلال همین هواداران هستند. بازیکنان هر اسم و رسمی دارند به پشتوانه اسم بزرگ پرسپولیس است. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس چند روز پیش ۶۰ ساله شد معلوم می‌شود این باشگاه چقدر بزرگ است و بازیکنان قدر پیراهنی که می‌پوشند بدانند. آن‌ها بدانند که با بردن بازی دل هواداران را شاد می‌کنند و طرفداران با شکست ناراحت می‌شوند. حداقل مثل بازی با النصر که از لحاظ فنی و کارشناسی راضی کننده بود مقابل الدحیل هم بازی کنند. به نظرم دقت در زدن ضربه در باکس حریف مهم است و اگر این اتفاق رخ بدهد به طور حتم می‌شود دروازه حریف قطری خود را باز کنیم.

سپاهان شرایط بهتری برای صعود از گروهش را دارد 

اصلانیان درباره اینکه شانس پرسپولیس برای صعود از گروهش چقدر می‌داند، گفت: به نظرم شرایط  سپاهان بهتر است و می‌تواند به مرحله بعد صعود کند. البته امیدوارم کار به تفاضل گل نرسد و بتوانیم صعود کنیم و آن طرف هم به صورتی شود که همه چیز به نفع پرسپولیس شود که به مرحله بعد راه یابد. پرسپولیس سابقه این را دارد که بازی ۳ بر هیچ باخته را به ۵ بر ۳ تبدیل کرده و برنده شده است. به خاطر همین می‌شود از سرخپوشان انتظار بردن الدحیل را داشت.

پرسپولیس با همین داشته های خود توانایی صعود از گروهش را دارد 

او درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من احساس می‌کنم که ۲ بر هیچ پیروز می‌شویم و به مرحله بعد صعود می‌کنیم، اما باید ببینیم شرایط بازی چطور است و حریف قطری  دست و پا بسته نیست و توانسته ۳ گل به النصر بزند. در هر صورت تیم‌های عربی هزینه‌های هنگفتی می‌کنند که تیم‌ها یایرانی زورشان نمی‌رسد که به این صورت خرج کنند، اما با همین داشته‌های خود توانایی داریم که به مراحل بالاتر برویم و نشان دادیم که این موضوع امکان پذیر است. امیدوارم زمین چمن ورزشگاه آزادی یار دوازدهم حریف نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار