جلوگیری از ورود لوازم قاچاق به بازار رشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف بیش از ۸ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از انبار یک واحد صنفی دررشت خبر داد.

سرهنگ "محمد خوش‌خلقت" با اشاره به اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، داخل انبار یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان رشت تعدادی لوازم خانگی قاچاق دپو شده است، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به آدرس این مکان اعزام و در بازرسی از آنجا، ۱۱ دستگاه ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و کولر اسپلیت قاچاق را کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از دستگیری متهمان ۴۷ و ۴۹ ساله این پرونده و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد و بیان‌داشت: بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی لوازم کشف شده، ۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال است.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: قاچاق ، لوازم خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.