رئیس کل دادگستری استان سمنان:

دستگاه قضائی از فعالان اقتصادی حمایت می‌کند

عبداللهی گفت: دستگاه قضائی استان سمنان با تمام توان حامی قانونی و حلقه وصل زنجیره ارتباط فعالان اقتصادی با مدیران اجرایی خواهد ماند.

عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در دیدار با رئیس و اعضا هیئت مدیره انجمن مدیران صنایع و معادن استان، پس از استماع مسائل و مشکلات گفت: حکومت مکلّف است در قبال شهروندان سه اصل؛ برقراری امنیت، اجرای عدالت و تأمین رفاه و آرامش را فراهم کند.

وی با بیان اینکه حفظ و برقراری امنیت و اجرای عدالت از سوی حاکمیت انجام می‌شود، اما بسط و گسترش رفاه و آرامش به همت و تلاش‌های شبانه روزی فعالان اقتصادی به دست می‌آید، افزود: مردم برای امرار معاش و کسب روزی نیاز به حضور در فعالیت‌های اقتصادی دارند و تولید کنندگان و سرمایه گذاران اقتصادی، نقش فعال و مؤثری را در این حوزه ایفا می‌کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: حاکمیت در قبال رفع قانونی مشکلات فعالان اقتصادی مسئول است و باید برای پیشبرد اهداف عالی جامعه، درصدد افزایش توان و ظرفیت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اقتصادی باشد.

عبدالهی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران استان سمنان نباید از همراهی پرشور و دلسوزانه نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاران عرصه تولید و اشخاصی که درجهت رفاه حال مردم یار صدیق حاکمیت هستند؛ غافل شوند. بلکه باید در چارچوب قانون، موانع تولید را حذف و رونق اشتغال و کارآفرینی را فراهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار