استاندار بوشهر:

عملیات اجرایی طرح «دام‌شهر» استان بوشهر آغاز می‌شود

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات عشایر گفت: عملیات اجرایی طرح دام شهر استان بوشهر دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

احمد محمدی‌زاده روز سه‌شنبه در نشست با مسئولان اداره کل امور عشایر استان بوشهر اظهار کرد: عشایر خدمات گسترده‌ای را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، تولیدی، اشتغال‌زایی و فرهنگی ارائه می‌کنند.

وی بر لزوم توجه به مطالبات و رسیدگی به مسائل عشایر تاکید کرد و ادامه داد: عشایر در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزنده و قابل توجهی به جامعه عرضه کرده و نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند.

استاندار بوشهر با اشاره به خدمات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به حوزه عشایری در بخش‌های مختلف بیان کرد: عشایر مستقر در استان بوشهر مورد توجه ویژه فرمانداران شهرستان‌ها قرار دارد و اعتبارات لازم برای اجرا طرح‌های عمرانی و زیرساختی اختصاص می‌دهند.

محمدی‌زاده مناطق عشایری استان بوشهر را عمدتاً در دشتی و دشتستان دانست و افزود: برای اجرایی شدن طرح دام شهر در استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده و در مرحله پایانی است و امید می‌رود در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با اشاره به تعیین زمین برای اجرایی طرح دام شهر استان بوشهر، گفت: این مرکز به‌عنوان محل عرضه دام عشایر و یک ظرفیت مهم در رونق تولید و اقتصادی استان بوشهر محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر تشکیل جلسه شورای عشایر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: منابع اعتباری در توسعه زیرساخت‌های مختلف در مناطق عشایری استان بوشهر تأمین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.