مؤسسه صهیونیستی:

حماس اسرائیل را بازی داد

مؤسسه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تأکید کرد حماس کل این رژیم را به بازی گرفته است.

مؤسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تأیید کرد که جنبش حماس در نهایت در نبرد دیگری از مبارزات شناختی جاری پیروز شد و موفق شد کل این رژیم را به بازی بگیرد.

بر اساس گزارش المیادین، این مؤسسه تأکید کرد که حماس یک بار دیگر موفق شد «اسرائیل» را به سخره بگیرد، اعصاب آن را خسته کند و دستاورد‌هایی در زمینه شناختی به دست آورد، یعنی بر مردم تأثیر بگذارد.

از سوی دیگر، بر اساس آنچه این مؤسسه اعلام کرده است رژیم صهیونیستی همچنان ضعف خود را در سطح شناختی و جنگ علیه مقاومت نشان می‌دهد و توافق را به دست حماس می‌سپارد.

 این مؤسسه به شادمانی مردم فلسطین پس از آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان‌های اشغالی، هم در کرانه باختری و هم در قدس اشغالی اشاره و اعلام کرد آزادی اسرا به عنوان یک پیروزی و دستاورد جدید برای حماس تعبیر شد که این روند به تعمیق تسلط این جنبش در کرانه باختری و حمایت مردمی از آن به هزینه تشکیلات خودگردان فلسطین می‌انجامد.

 پیشتر روزنامه اسرائیل هیوم با اعلام این که جنبش حماس به دور از فروپاشی است، تاکید کرده بود که روند آزادسازی اسرا از نوار غزه دقیقا همانطور که حماس می‌خواهد انجام می‌شود. 

 لیلاچ شوال، خبرنگار امور نظامی این روزنامه، تاکید کرد که یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در غزه، از طریق این معامله توانسته است حمله اسرائیل را که در اوج شتاب خود بود، متوقف کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۳:۰۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
و طرح هدفمند کردن یارانه ها ملت ایران را
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
به نظرم اسرائیل برنامه هدفمندی در پیش داره...اسرائیل فعلا میخواد با کوتاه اومدن همه اسیرهای خود را آزاد کنه تا زیر فشار منتقدان نتانیاهو بیاد بیرون ...بعد مجدد بزنه همه رو قتل عام کنه...زیرا آزادی فلسطینیها همچین فرقی با اسارت هم نداره ...چون همه مردم تو مشتشونه و باز میتونه دستگیرشون کنه...
به نظرم اسرائیل داره نقش شومی میکشه برا یه قتل عام سراسری ....خدا رحم کنه به مردم فلسطین
آخرین اخبار