گل محمدی: تساوی در زمین النصر برای ما ارزشمند است/ برای صعود باید مقابل الدحیل پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برابر تیم حرفه‌ای و پرستاره النصر یک بازی شجاعانه را به نمایش گذاشتیم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی تیمش برابر تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سختی برای هر ۲ تیم بود و فکر می‌کنم هر ۲ تیم به دنبال این بودند که در این بازی پیروز شوند. پرس خوبی گذاشتیم، اما آنجا که باید پاس خوب می‌دادیم و ضربه آخر را بزنیم مشکل داشتیم و در هر صورت تساوی در زمین النصر برای ما ارزشمند است و باید خودمان را برای بازی با الدحیل آماده کنیم که فکر می‌کنم تنها یک راه داریم تا از این گروه بالا برویم و آن اینکه باید الدحیل را شکست بدهیم.

او افزود: تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم تیم را برای بازی بعدی آماده کنیم و بازیکنان ما همیشه برای اینکه به سطح خوب برسند، از جان خود مایه می‌گذارند و تلاش بیشتری می‌کنند و آن‌ها قابل تقدیر و ارزشمند هستند و نمی‌توانیم به راحتی از اسم این بازیکنان بگذریم و با تمام کمبود‌هایی که وجود داشت و دارد، اما آن‌ها با تمام وجود دارند کار می‌کنند و برای ما ارزشمند است. چیزی که مهم است باید تمرکزمان روی تیم باشد و کار خودمان را انجام دهیم و به وظیفه‌ای که داریم تمرکز کنیم به نظرم می‌توانیم از این گروه صعود کنیم.  

گل محمدی گفت: هر تیمی مقابل النصر بازی کند به مشکل می‌خورد حتی اگر این تیم ۱۰ نفره باشد. بازی شجاعانه‌ای از تیم خودمان دیدیم. ما به سختی به ریاض رسیدیم. بازیکنانم هر چه در زمین داشتند ارائه کردند. تعویض‌های ما به خاطر مصدومیت بازیکنان بود، چون از جان مایه گذاشتند. از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم و از آن‌ها ممنونم. برای رسیدن به ریاض مشکلات پشتیبانی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره  اینکه وضعیت عالیشاه و سرلک که مصدوم شدند به کجا رسیده و اینکه بازی با الدحیل در تهران فینال است افزود: شرایط امید و سرلک باید بررسی شود. باید ببینیم وضعیت آن‌ها چطور خواهد بود. اکنون اطلاع زیادی ندارم و باید معاینه شوند. درباره بازی با الدحیل باید بگویم که بازی مرگ و زندگی است. شاید مهمترین بازی سال باشد. امسال اولین سالی است که شرایط صعود تیم‌های دوم به این شکل شده و فکر می‌کنم رقابت نزدیکی بین تیم‌ها وجود دارد. ما فقط باید به ۳ امتیاز فکر کنیم. با حضور هواداران که قدرت اصلی تیم ما هستند بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. الدحیل هم تیم خوبی است و با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشتند نشان دادند نتایج رو به رشدی گرفتند و تیم خوبی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
در مقابل. تیم ده نفره باید سریع و تمام هجومی بازی می‌کردند در نیمه دوم بجای سرعت دادن به بازی ، پاسهای به عقب و عرضی بی‌دلیل و کند شدن بازی و همچنین. خطاهای بی‌دلیل که البته متاسفانه خصوصیات کل فوتبال ایران هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
خودتم مقصری یحیی هم بازیکنا بیرون کردی بازیکنم نگرفتی حالا همه مصدوم شدن دست خالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
واقعا بچه ها عالی بازی کردن فقط نمیدونیم تو سروش چ دیدی ک فیکس بازی میکنه حیف سیامک وکمال نبود بیرون کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
وحشیگریهاتون علیه رونالدو تاریخی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
خائن رونالدو بتو چ دارین میسوزین واسه ی خارجی ک ب هموطن خودتون گل نزده رونالدو وهواداراش حسرت ب دل موندن
آخرین اخبار